niedziela, 28 sierpnia 2016

Back To School- Nowy Paczątek

Hej!
Mamy nadzieje, że ostatnie, wakacyjne chwile każdy uczeń spędza w jak najlepszy sposób.
Idziemy do następnych klas, wiele osób zmienia szkoły, czyli otoczenie w którym spędzają sporą część swojego młodzieńczego życia. Większość boi się, że nowe towarzystwo ich nie zaakceptuje, nauczyciele będą surowi czy nie odnajdą się w nowym budynku.
Nie warto. Dlaczego?
Bo czym tu się przejmować. Jeśli będziemy po prostu sobą, a na świat pozytywnie będziemy patrzeć rówieśnicy nas polubią. Uważamy, że nie warto zmieniać się tylko po to by mieć dużo znajomych na facebooku, polubień pod zdjęciami albo aby każdy w klasie nas lubił za to kim nie jesteśmy. Oczywiście fajnie jest mieć wielu przyjaciół, lecz myślimy, że nasza osobowość mimo wszystko nie powinna się zmieniać.
Pamiętaj! To jest nowy rok szkolny, twoja kartka jeszcze nie jest zapisana, inni nie mają opinii wobec twojej osoby. Jeszcze jedna bardzo ważna rzecz- UŚMIECH.
On może zmienić wszystko gdy gości na twej twarzy.
Życzymy powodzenia w nowym roku szkolnym. Oby wszystkie postanowienia zostały zrealizowane. U nas wygląda to tak, że zeszyty są kolorowe, wszystko jest zorganizowane...no niestety ale tak jest tylko przez pierwszy miesiąc, może dwa. W tym roku będzie inaczej...oby. <3








7 komentarzy:

  1. Świetna bluzka :) I ogólnie świetny post :) Pozdrawiam, miłego dnia :)
    http://alittlebitforbeauty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia ;pp

    aanna-aanna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Pamiętam jak stresowałam się przed pójściem do gimnazjum, liceum, a teraz na studia.
    Zawsze mam obawy, jednak do tej pory były one nie potrzebne :) Zarówno w gimnazjum jak i liceum poznałam świetnych ludzi, z którymi mam nadal kontakt i za którymi tęsknię! Jednak liceum było dla mnie najlepszym czasem, i mimo że tak bardzo chciałam je skończyć - teraz chciałabym wrócić. :) Powodzenia w nowym roku szkolnym!
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękujemy ! Mamy nadzieję, iż te lata miną nam bardzo dobrze.
      Pozdrawiamy i na pewno odwiedzimy!

      Usuń