niedziela, 4 września 2016

Back To School. Tag Szkolny Czas

Hej.
Witamy w ostatnim poście z serii Back To School. Dzisiaj mamy dla was Tag szkolny czas. Na połowę pytań odpowiedziała Julia a na drugą część Patrycja. Bez przedłużania  zapraszamy do czytania.

Julia

1 O której wstajesz do szkoły?
Do szkoły wstaje o różnych godzinach. Czasami jestem w stanie przygotować sobie dzień wcześniej ubrania i wstać ok 6.40. Nieraz po 6 bo nie jestem przygotowana czy mam na 1 lekcji jakiś sprawdzian lub kartkówkę.

2 Ulubiony nauczyciel?
Nie mam ulubionego nauczyciela, bo każdy jest inny np. z panem od wf jest zabawnie.

3Z jakiego przedmiotu jesteś najlepszy?
Nie ma przedmiotu z którego jestem najlepsza. Niektóre idą mi naprawdę dobrze a inne tak sobie.

4Czy masz w szkole grupę bliskich znajomych czy trzymasz się z każdym?
W naszej klasie od zawsze istnieją grupki. Ja należę do jednej i nie przeszkadza mi to. Rozmawiam ze wszystkimi ale tylko z najważniejszymi spędzam dużo czasu.

5Plecak, torba czy tornister?
Plecak, ponieważ torba zawsze mnie denerwuje, spada z ramienia itp.

6Czy malujesz się do szkoły?
Do szkoły się nie maluje. Zdarza mi się nałożyć korektor czy błyszczyk...ale to wszystko.

7Do szkoły spodnie, spódnice czy sukienki?
Najlepiej spodnie. Kiedyś często nosiłam spódniczki ale to było dawno. Uważam jednak, że raz na jakiś czas można się wystroić












Patrycja
8Czy nosisz dodatki do szkoły bransoletki itp.?
Bardzo rzadko, prawie w ogóle, ponieważ nie przepadam za biżuterią.


9Cz w zeszłym roku miałaś czerwony pasek?
W zeszłym jak i w latach wcześniejszych miałam czerwony pasek.

10Czy jesz w szkole drugie śniadanie?
Tak w szkole jem drugie śniadanie.

11Przedmiot z którego uważasz, że jesteś słaba i źle ci idzie?
Chyba będzie to fizyka. Chociaż matematykę lubię i raczej nie mam z nią problemów to za fizyką nie przepadam.

12Jakim środkiem transportu udajesz się do szkoły?
Do szkoły chodzę pieszo.

13Zmieniasz buty w szkole?
Prawie zawsze.

14Czy lubisz ćwiczyć na wf?
Jestem fanem sportu więc mogę powiedzieć, że lubię ćwiczyć na wf.

15Czy w wakacje tęsknie za szkołą?
Czy tęsknie...? Może to za dużo powiedziane ale jakoś pod koniec lata mam dużo motywacji do nauki więc powrót do szkoły nawet mnie cieszy. No i z osobami ze szkoły z chęcią się zobaczę.




7 komentarzy:

  1. bardzo fajne odpowiedzi :) śliczne jesteście

    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam <3 Jeśli Ci się spodoba - zaobserwuj :* Na pewno się odwdzięczę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie też zawsze troszkę mimo wszystkie cieszył powrót do szkoły, a teraz jeszcze mam miesiąc wakacji, bo zaczynam studia ;)


    Mój blog - HELLO-WONDERFUL
    Pozdrawiam cieplutko:*

    OdpowiedzUsuń
  3. super tag :)
    może wspólna obserwacja? :) :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też lubię matematykę, ale za to fizyki ani trochę :D

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Moje godziny wstawania również są zróżnicowane :D Ale uwielbiam matematykę! Może dlatego jestem na politechnicznej ♥

    Buziaki xx ZYCIEDLAPASJI.BLOGSPOT.COM-klikaaaj:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Christian Louboutin Sneaker is a good choice for you or as gift to your friends,in the exquisite design show the unique style.The design could make your feet breathe freely and more fashional. http://www.clsneakersmall.com
    Christian Louboutin Sneakers Louis Hi-Top Gold Spikes Leather Green
    Christian Louboutin Sneakers Louis Hi-Top Spikes Leather Black
    Christian Louboutin Sneakers Louis Pik Pik Mens High Top Leather Black

    OdpowiedzUsuń