niedziela, 25 września 2016

Hej

                                                                               Hej!



Co tam u was słychać? Ja szczerze mogę stwierdzić, że nie jest źle, chociaż mam wrażenie, że nie przestawiłam się jeszcze na tryb szkoła. Bo cały czas jestem zmęczona i nic mi się nie chce...może to dlatego, że nadchodzi jesień. Sama nie wiem. Dajcie znać czy też tak macie. Mimo tego staram się być zorganizowana i mieć pozytywne nastawienie bo ono jest bardzo ważne. Motywacji do nauki czy prowadzenia bloga mam sporo, więc myślę, że będzie dobrze.
A jeśli już jestem przy temacie jesieni, ostatnio stwierdziłam, że moja szafa jest uboga na tą porę roku. I nie jest to typowe stwierdzenie "Nie mam się w co ubrać,, ale na co dzień w szkole praktycznie zawsze śmigam sobie w bluzie, co trochę mnie już nudzi. Jak wiecie gdzie dostane jakieś fajne, duże swetry to napiszcie w komentarzach. Bo planujemy już niedługo jechać na zakupy, więc taka podpowiedź się przyda.


                                                                          Patrycja









19 komentarzy:

  1. Ja od poniedziałku zaczynam studia, więc jestem przerażona xd
    ysiakova.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne zdjęcia i sukienka bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sliczne zdjecia, mi rownieez ciezko sie przestawic na tryb szkolny :)
    Zapraszam do obserwacji naszego bloga!

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi już za tydzień zaczynają się studia, śliczne zdjęcia :)
    Zapraszam: http://allixaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Napewno w końcu się przyzwyczaisz :D sama planuje sb zakupić jakieś swetry :)
    pieknie wyglądasz :D

    grlfashion.blogspot.com
    Zapraszam:*

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam dokładnie tak samo. Też jestem rozleniwiona i nic mi się nie chce. Bardzo ładne zdjęcia :) Zazdroszczę włosów <3 charlizerose.blogspot.com :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne zdjęcia ;) obserwuje ;)
    http://stegofashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. to tak zawsze jest, ze jakos szafa jest uboga bo wiasna, lato czy zima U mnie nawet bez powodu jest wciaz uboga hahaha

    Pozdrawiam,
    www.trustmeimpolish.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Też mam brak jesiennych ubrań o dziwo o.o Czas na zakupy :D
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja w swetry zawsze zaopatruję się w SH ;)
    Z sieciówek polecam H&M ;)
    Pozdrawiam,
    Normxcore♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Właśnie wróciłam z zakupów i wyposażyłam moją szafę w kilka par super spodni. Jednak twoja spódniczka jest cudowna! Osobiście nie lubię spódnic, ale taką bym założyła <3


    Obserwuję :) Zapraszam też do mnie!
    http://annemcosplay.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. mam dokladnie tak samo- jeszcze nie zdolalam przestawic sie na tryb "szkola" i ciagle jestem zmeczona, mam nadzieje, ze z czasem to minie :3
    moze wspolna obserwacja? ja juz i to z wielka checia, buziaczki

    odwdzięczam się za każdą obserwację <3 http://justemsi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja niby się już przestawiłam, ale odnoszę wrażenie, że z każdym nowym dniem coraz bardziej się rozleniwiam :( Fajny post i ciekawy look!
    talikaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja chodzę ciągle zmęczona bo prawie zawsze wstaje po 6 i nie zawsze chodzę wcześniej spać, bo nauka.
    Ale powiedzmy, że jestem dobrej myśli :D

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Też mam deficyt grubych swetrów, ale powoli nadrabiam braki :)
    Gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. swietny post! :D start-afire.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń