sobota, 10 września 2016

Lazy Week.

Hejka
Jak wam mija weekend?
U mnie obecnie najlepszym przyjacielem są chusteczki i tabletki na ból gardła. Nie spodziewałam się tego, że już na początku roku szkolnego będe przeziębiona.
Ahh...mam nadzieje, że tylko u mnie tak jest. Jednak mimo to pierwszy tydzień minął naprawdę dobrze, miałam tylko jedną kartkówke, więc z nauką nie jest źle.
Fajnie też było zobaczyć się z osobami z klasy.
Ja już mogę powiedzieć, że czuje się jakby była już późna jesień. W czerwcu było odliczanie do wakacji a teraz byle by do świąt. Jestem dziwnym człowiekem bo już  chce oglądać
te wszystie vlogmasy na youtubie haha. Czy tylko ja tak mam? Nie mogę się już doczekać tego cudownego klimatu. Mam tyle pomysłów na jesienne i zimowe sesje. Cierpliwie wyczekuje
by je zrealizować. Dobra już nie zanudzam, zapraszam do obejrzenia zdjęć w letniej scenerii jak i stylizacji.
Do następnego. Patrycja <3










39 komentarzy:

  1. słyszałam właśnie, że dużo osób teraz na początku roku choruje
    ładne zdjęcia!

    /MAGSAILE/

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia, życzę powrotu do zdrowia ;) Obserwuję :D
    Pozdrawiam ♥ #Smile
    Nasz blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  3. Super zdjęcia, wracaj do zdrowia kochana! :)
    Wpadaj do nas, może wzajemna obserwacja?
    vivstilo-dw.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojeju,kuruj się! Piękny ootd, jesteś śliczna. Zapraszam na nowy post do mnie primegoal.blogspot.com obs za obs?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za miłe słowa <3 Z chęcią zajrzę na bloga.

      Usuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne zdjęcia, wracaj do zdrowia ;)
    Pozdrawiam i zapraszam http://nataliexbrunette.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja właśnie chyba zaczynam moją przygodę z chusteczkami, masakra po prostu :c
    Wrzesień jest bardzo gorący, jak na razie nie widać, żeby jesień nadchodziła!

    ankuuls – KLIK!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze, że pogoda jest na razie ładna, bo można jeszcze chodzić na zdjęciach w bardziej wakacyjnych stylizacjach. <3

      Usuń
  8. Ja w takim okresie też choruję, wracaj do zdrówka :)
    śliczne zdjęcia, bardzo ładna stylizacja :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    w wolnej chwili zapraszam do siebie ♡
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, na szczęście ze zdrowiem już lepiej.
      Z chęcią zajrzę <3

      Usuń
  9. Ładna, dziewczęca stylizacja ;) Zycze szybkiego powrotu do zdrowia ! :) Co powiesz na wspólną obserwacje ?

    OdpowiedzUsuń
  10. Wracaj szybko do zdrowia! :)
    Świetne zdjęcia <3
    Anonimoowax - Klik

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdrowiej kochana! :D Piękne zdjęcia. Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Szybkiego powodu do zdrowia !
    Obs i zapraszamy do nas https://nastoletniaaperspektywaa.blogspot.com/ :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Duuużo zdrowia ;)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Zdrowia :) Bardzo ładne zdjecia :)
    Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Zdjęcia nad wodą takie cudne ! Śliczna spódniczka <3

    koralintens.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. świetna spódnica:)
    co powiesz na wzajemną obs? Daj znać w komentarzu, buziole:*

    OdpowiedzUsuń
  17. śliczne zdjęcia :)) wspólna obserwacja? :)) daj znać w komentarzu! start-afire.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. ja już też chcę święta, uwielbiam ten klimat! :)
    Cudne zdjęcia! :)
    http://zatrzymacchwileulotne.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajne zdjęcia i idealne miejsce na sesję ;)
    Zdrowiej szybko!
    Zapraszam do mnie - KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Przepiękna spódniczka *.* zapraszam do mnie!
    http://upadle-marzenia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajny post. I sądzę, że jakiś wirus teraz krąży, bo już dwie osoby z mojej klasy są chore, a jeszcze jak oglądałam filmik Karolka to pare osób też pisało, że są chorzy, a więc przypadek...nie sądzę. A no i nie pisze się minoł tylko minął :)
    Zapraszam do siebie :)
    http://weronika-jaks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Mamy włosy podobnej długości :D Ładnie wyszłaś na zdjeciach... ja tam przestałam odliczać do świąt i do wszystkich dni wolnych odkad skonczylam szkole wiec teraz mi jest juz w sumie wszystko obojetne xd
    Pozdrawiam :D
    (recenzentka-ksiazek.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo zainteresował mnie Twój blog!
    Cudownie tutaj :)

    http://kaarollkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja przedwczoraj się rozchorowałam i ciągle siedzę w domu.
    Piękne zdjęcia♥
    Pytałaś o wspólną obserwacje-ja już i czekam na uczciwy rewanż:)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdrowiej szybko.. bo mi się udało! <3
      Zaobserwowałyśmy :)

      Usuń
  25. śliczne zdjęcia, takie letnie. :)


    little-jay999.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. bardzo ładne zdjęcia <3
    obserwuję, mam nadzieję, że wpadniesz do mnie
    Mój blog-kliknij <3

    OdpowiedzUsuń
  27. Coś ostatnio szaleją przeziębienia :( Ja w sierpniu miałam gorączkę :(
    Zdrowiej szybciutko :)
    Może wspólna obserwacja?
    Zapraszam http://natalie-forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń