środa, 21 września 2016

LBA

WITAM


Dzisiaj post ,,LBA'', do którego zostałam nominowana przez Wiktorię z bloga: http://wiktoriafiutak.blogspot.com/. Przechodząc do rzeczy odpowiem na pytania <3


1. Od kiedy prowadzisz bloga?
Bloga założyłam z przyjaciółką dokładnie 11 sierpnia tego roku. A więc od prawie półtora miesiąca <3

2.Masz jakieś hobby?
Nie mam stałego hobby. Teraz akurat jest nim blog. Interesuję się wieloma rzeczami, ale te inne rzeczy to tak nie na stałe...

3.Jak spędziłaś tegoroczne wakacje?
Te wakacje bardzo szybko minęły. Zaczęłam je od wyjątkowego dnia-Meet Upa <3 W pierwszym tygodniu wyjechałam w Góry stołowe i do Czech. Pomimo tego, że było dużo zwiedzania to podobało mi się. Przez jakiś czas byłam u babć o kuzynek. Niestety, ale nad morze udało mi się pojechać tylko raz :( Kąpałam się, ale złapał mnie z przyjaciółkami normalnie jakiś huragan i musiałyśmy uciekać. Oprócz tego nie było więcej ciekawych przygód.

4.Malujesz się? Tak mocniej?
Nie, nie maluję się i w najbliższym czasie nie mam zamiaru.

5.Masz jakieś zwierzę?
Tak, mam psa. Wabi się Bax <3 Jest rasy labrador golden retriever . Posiadam go od małego (już 5 lat). Jest naprawdę słodki, ale nie chce mnie czasami słuchać. No co poradzę haha. Miałam wcześniej kotka, chomika i rybki. A Wy macie jakiś pupili?

6.Jakie przedmioty w szkole lubisz?
Oczywiście jest to W-f, chociaż nie zawsze mam ochotę ćwiczyć. W tym raku mam także bardzo fajne zajęcia artystyczne, które są tak naprawdę muzyką. Nauczyciel od nich jest super!
Lubię dosyć biologie, ale nie mam do niej czasami głowy.

7. Masz jakieś wspomnienia, które będziesz pamiętała do końca życia?
Hmm.. mam, ale nie wiadomo, czy do końca życia będę o nich pamiętać <3

8.Masz jakieś dalsze plany związane z blogiem?
Na pewno chcę bardziej go ogarnąć. Nie rozumiem jeszcze wszystkiego, ale zapewne dam radę. Jeśli chodzi o takie naprawdę dalsze, dalsze plany to na razie ich nie mam/

9.Co dziś będziesz robiła?
Do godziny 21 będę pisała tego posta :D Potem pooglądam sobie serial, czy coś. Muszę jeszcze dokończyć pracę domową. I tak około 00.00 pójdę spać..Więc nic ciekawego... hihi.

10.Masz jakieś sprawdzone sposoby na naukę?
Można powiedzieć, że mam. Zawsze opracowuję sobie wszystko w dużym zeszycie, co bardzo pomaga mi zapamiętać i wiem, że przyda mi się to do testów. Zazwyczaj uczę się wieczorami, bo mam wrażenie, że wtedy lepiej mi to idzie.

11.Co robisz w wolnym czasie?
W wolnym czasie spotykam się ze znajomymi, oglądam wiele filmów i serial. Może czasami wpadnie mi coś do głowy...



To już wszystkie pytania. Ja nominuję:
http://princzipesso.blogspot.com/
https://jagglam.blogspot.com/
klaudr.blogspot.com
Olivkv.blogspot.com
grlfashion.blogspot.com

Moje pytania:
1. Czemu akurat pomysł na bloga?
2. Czy masz swojego prawdziwego przyjaciela?
3. Przedmiot, z którego idzie Ci najgorzej?
4. Masz rodzeństwo?
5. Jaka była Twoja pierwsza miłość w życiu (jeśli ją miałaś)
6. Ulubiony kolor
7. Masz jakąś zabawną historię z tego tygodnia?
8. Niezapomniana przygoda...









Ostatnio nasz blog przeszedł zmiany. Chciałyśmy coś zmienić i bardzo dziękujemy za pomoc Oliwi, której to zawdzięczamy <3 Dziękujemy za łatwy i szybki kontakt, doradzanie ,i pomoc. Bardzo polecamy!

Olivkv.blogspot.com








                                                                                                                                                                                          Julia


28 komentarzy:

  1. ciekawe zdjęcia :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Beautiful photos :3

    Would you like to follow each other? Please let me know on my blog :)
    www.infashionchains.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo :D i ja zostałam nominowana, dziękuję bardzo:d więc odpowiem tutaj, bo dopiero dodałam posta więc na razie się wstrzymam i znając mnie zapomnę ;D
    Ale po kolei. Bardzo podobają mi się Twoje zdjęcia i Twoje włosy + świetny outfit;)A teraz pytania ;D
    1. Czemu akurat pomysł na bloga?
    Więc, od dawna chciałam zobaczyć jak to jest go prowadzić .Przez jakiś czas namawiałam na to koleżankę aby ze mną go prowadziła jednak nie chciała, a ja nie zamierzałam rezygnować :) i teraz jestem zadowolona.
    2. Czy masz swojego prawdziwego przyjaciela?
    Niestety nie mam ;/ no chyba że mogę zaliczyć do tego mojego chłopaka :D
    3. Przedmiot, z którego idzie Ci najgorzej?
    angielski :D nigdy go nie lubiałam
    4. Masz rodzeństwo?
    tak dwie siostry :)
    5. Jaka była Twoja pierwsza miłość w życiu (jeśli ją miałaś)
    Tak obecna ;d imie Adrian ;d
    6. Ulubiony kolor
    wszystkie lubie ;d
    7. Masz jakąś zabawną historię z tego tygodnia?
    Niestety chyba nie ;)
    8. Niezapomniana przygoda...
    hm. przygód jako takich raczej nie miewam. natomiast na myśl przychodzi mi raczej przypał . Kiedyś pojechałam z klasą na kajaki, każdy po kolei wchodził do swojego kajaka, ja byłam na początku i pech chciał że nie patrzyłam pod nogi i wpadłam po kolana w dół z błotem. wszyscy w śmiech a ja staram się wytrzeć to jakoś ale się nie dało ;/ potem przez całą wycieczkę łaziłam z wymazaną nogą ;/ masakra :d

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie śliczne, zdrowe włosy ;)
    To Twój naturalny kolor ?
    http://kobiecomania.blogspot.com/
    ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję <3 Tak to mój naturalny kolor.

      Usuń
  5. Bardzo fajny tag, ale moją uwagę najbardziej przyciągnęły Twoje cudowne włoski :)
    Mogłabyś kliknąć w linki TUTAJ ? Dzięki ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale masz piękne włosy :) Zazdroszczę *.*

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładne zdjęcia, super! Dodaję Was do obserwowanych!

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne zdjęcia ♥
    Obserwuję :) Będzie mi miło jeśli zrobisz to samo :)
    http://ysiakova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładna jesteś i dobrze ,że się nie malujesz, nie potrzebujesz tego :) Piękne masz włosy <3
    Obserwuję :) Będzie mi miło jeśli Ty też zaobserwujesz mój blog :)
    Zapraszam https://natalie-forever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajne odpowiedzi :) Masz prześliczne włosy!!!
    Dodaję do obserwowanych i zapraszam do mnie:
    onlymomcanjudge.blogspot.com
    ;*

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale jesteś piękna!

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja lubię ćwiczyć ale nie lubiłam wf w gimnazjum , a teraz jak poszłam do nowej szkoły o kocham go ;)
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  13. ciekawe odpowiedzi :) masz śliczne włosy!
    http://exality.pl/

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękne włosy. Bardzo lubie takie posty, gdzie mogę poznać inne blogerki ;)

    Zapraszam na swojego bloga izabiela.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna sesja i ciekawe zdjęcia.
    Masz sliczne wlosy :D
    Zapraszam do mnie
    http://irracjonalnie-blog.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  16. The post is absolutely amazing! I love it:)

    irenethayer.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ciekawe odpowiedzi ;) I świetne zdjęcia ;)) Ja też notuję w dużym zeszycie i dzięki temu szybciej się uczę :D

    zycieniegryzie-neatea.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Huśtawka w lesie <3 Cudowna i zdjecia tez ! Wy zalozylyscie bloga w sierpniu a ja w czerwcu haha <3 Ja nienawidze W'fu, a muzyka jako przedmiot calkiem fajna!
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie;)
    (recenzentka-ksiazek.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne zdjęcia! ;) Masz cudowną urodę ;)
    ZAPRASZAM NA NOWY POST
    www.jagglam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Też cięzko przestawić mi się na szkolny tryb, a już za nami końcówka września :(
    Śliczne zdjęcia!
    Mój kanał na yt
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń