niedziela, 18 września 2016

Live for the moment

                   Hej
Dzisiaj przygotowałam posta tematycznego. Chciałam może was trochę zmotywować do działania.
Patrzymy w przeszłość. Po co? Oczywiście mam na myśli te negatywy naszego życia, bo powrót do przyjemnych wspomnień jest naprawdę doskonałym uczuciem. Przykre sytuacje, które miały miejsce kilka miesięcy, może kilka lat temu, nieodpowiednie decyzje, słowa, które nigdy nie miały być wypowiedziane...po co do nich wracać? Skoro tak tego nie zmienimy, gdyż nie posiadamy umiejętności cofnięcia się do przeszłości. Chyba, że ja o czymś nie wiem :)
Ważne jest tu i teraz. Przeżywajmy każdą chwile tak jakby nie miało być jutra. Sprawiajmy abyśmy mieli co wspominać będąc starszymi ludźmi. Wielu z nas martwi się tym co się stanie. Tak naprawdę nie wiemy co może się wydarzyć  następnego dnia. Mogą przylecieć kosmici (nie wierze w takie stworzenia ale daje tylko przykład haha), szef wyrzuci cię z pracy czy dostaniesz jedynkę z matematyki. Co byś zrobił ze świadomością, że  nie wykorzystałeś tego pozytywnego czasu po to by cieszyć się życiem ? Na pewno nie czuł byś się z tym dobrze.
A teraz takie małe podsumowanie. Mam nadzieje, że po przeczytaniu moich przemyśleń zaczniesz robić coś co sprawia ci przyjemność np.. spotkasz się z przyjaciółką, pójdziesz pobiegać albo spróbujesz czegoś nowego co może stanie się twoją pasją. Nie marnuj tych cennych chwil  na myślenie o tym co wydarzyło czy może wydarzyć się złego.
                                                                       Patrycja













29 komentarzy:

  1. Cudowne zdjęcia! <3
    Masz rację powinniśmy żyć teraźniejszością, nie oglądać się za siebie. Doceniać każdą ulotną chwilę i nie żałować tego co przeżyliśmy.
    Wspaniałe przemyślenia, podziwiam Cię za ten wpis! <3
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  2. djęcia maja swój klimat! Uwielbiam takie ♥ Ja staram się nie żałować :)

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdjęcia! Ja czasami wracam do przeszłości ale zazwyczaj wspominając dobre chwile ;)
    Pozdrawiam RONN

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo przyjemnie czyta się takie posty :) oby takich więcej
    Obserwuje i zapraszam do mnie
    http://princzipesso.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Super Wam idzie! Zajrzycie na maila? :) PS... Sliczne buty! Mam takie same tylko inny kolor :)
    Olivkv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja myślę, że nie ma co się skupiać na przeszłości było minęło - oczywiście tak jak napisałyście - warto tylko wracać do tych pozytywnych rzeczy, ale nie można zapominać, że jeszcze wiele dobrego przed nami :)

    Zapraszam!
    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny tekst i zdjęcia :) Śliczne masz włosy :)
    Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :*

    OdpowiedzUsuń
  8. zgadzam się z tobą; trzeba żyć chwilą i łapać każdy dzień. <3


    little-jay999.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny casualowy look ;)
    Obserwujemy? zacznij i daj znać u mnie ;)
    https://jagglam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładne zdjęcia :)
    Co do posta to masz rację. Nie ma co patrzeć wstecz. Wiadomo, że jakieś decyzję podjęte kiedyś mają wpływ na teraz, jednak lepiej skupić się na tej teraźniejszości i naszej przyszłości. Błędów młodości nie zmienimy, ale możemy sprawić, aby ich już nie popełniać.

    Pozdrawiam,
    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie można żyć przeszłością, masz całkowitą rację :)
    http://juliamastalerz.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja nie patrzę w przeszłość, ważne jest uiść z duchem czasu, ku przyszłości, lepszej przyszłości :)
    Kochana pomożesz : http://bit.ly/2cJpr76 ? Bardzo mi zależy, dzięki ;*

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajnie jest czasem powspominać, ale te dobre momenty. :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny post , bardzo mądry.
    Śliczne wyglądasz , ładne zdjęcia.
    Pozdrawiam
    http://mylifeiswonderful9.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Masz wiele ciekawych pomysłów na posty, są rewelacyjne i czekam na więcej :)
    piękne zdjęcia <3

    http://kaarollkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Christian Louboutin Pumps are so famous for the luxurious and distinctively styled designs, which enhances personal vogue taste and make it easy to match with varied dressing ways.
    Christian Louboutin Pumps 12CM White Patent Leather Wavy pointed
    Christian Louboutin Pumps 12CM Heel Black Matte
    Christian Louboutin Pumps 12CM Orange Leather pointed
    cheap christian louboutin pumps sale online and free shipping
    http://www.clsneakersmall.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ładnie wglądasz, bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  18. Niestety też mam tak, że najczęściej myślę o tym, co było, o wszystkich niemiłych sytuacjach, powinniśmy myśleć o teraźniejszości ;)
    Ciekawy pomysł na post :)
    Pozdrwiam i zapraszam do siebie: mój blog♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może wspólna obserwacja? Jak coś daj znać na moim blogu :)

      Usuń
  19. zgadzam się ze wszystkim :)
    super spodnie, pozdrawiam i obserwuje!

    klaudr.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Masz rację :)

    neversaynever171.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Zdjęcia cudowne ! :) Bardzo dobrze napisane i zgadzam się z tym :)




    Pozdrawiam i zapraszam do siebie, Paputeq  >KLIK<

    OdpowiedzUsuń
  22. Mądry post, nie warto patrzeć za siebie:)
    Ładne zdjęcia, buziaki xx
    zazustreet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Masz rację.
    A zdjęcia bardzo fajne, mega stylizacja.
    http://x-lauraxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Twoje spodnie wpadł mi w oko - też bym takie chciała! :)
    Pozdrawiam, MÓJ BLOG! :*

    OdpowiedzUsuń