środa, 7 września 2016

Something about me

Hejka Kochani!

Jak tam pierwsze dni szkoły!? Bo mi minęły bardzo dobrze. Tylko to okropne poranne wstawanie :( Nie mogę się do tego przyzwyczaić, więc wstaje przed 7 i nie jestem w stanie się potem wyrobić. No, ale co poradzę?! Próbuję wstawać z uśmiechem na twarzy, myśląc, że za parę dni weekend i się wyśpię. O której Wy wstajecie? Macie lekcje na wczesne, czy raczej późniejsze godziny??/
Ja zawsze mam na 8.00 i się z tego powodu cieszę, bo szybciej kończę... a powrotów o 16, czy 17 nie lubię :) Do szkoły wychodzę ok. 7.30, ale to całe ubranie się, uczesanie i pościelenie mojego łózka trochę mi zajmuje..haha. W zeszłym roku udawało mi się zazwyczaj zjeść coś lub wypić herbatę, a teraz? No nie mam nawet ochoty. Mój dzień wygląda, jak chyba u każdej nastolatki. Szkoła, lekcje, przeglądanie fb i snapów....bez tego się nie obejdzie. Zazwyczaj trochę pouczenia w domu, przejrzenie yt i czasami jakiś film <3 Właśnie to pomaga się nam zrelaksować. A no i oczywiście spotkania z przyjaciółmi: spacerki, wymyślanie postów na bloga, sesje i plotkowanie.                      

Po prostu zwyczajne dni, zwyczajnej nastolatki !

Zapewne będzie już coraz mniej pięknych, słonecznych dni, dlatego mamy dla was zdjęcia z jeziora <3 Przecież może nie będzie więcej takich okazji!!! 
                
                                                                                                       Julia




















12 komentarzy:

  1. Świetne zdjęcia ! A co wstawania to jest ciężko, ale ja już dałem radę się przyzwyczaić ! Dasz rade.
    = obserwuje   tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com jesli mój blog ci się spodoba zapraszam do obserwacji

    OdpowiedzUsuń
  2. ładne zdjęcia, masz śliczną sukienkę :)

    halvmaner blog

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczna sukienka
    Ja się cieszę, że do października mam jeszcze trochę czasu wię wolne, ale i tak nie wyobrażam sobie wczesnego wstawania

    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM << zaobserwuj jeśli Ci się spodoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeju, prześliczne zdjęcia! :D Masz śliczna sukienkę :)
    Pozdrawiam ♥ #Smile
    Nasz blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też nie mogę przyzwyczaić do wczesnego wstawania :/

    claudine-bloog.blogspot.com --> MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne zdjęcia!
    http://fotmagstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczne zdjęcia:)
    obserwujemy? :)

    mylife-tasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Spodziewałam się, że w liceum będzie tak samo jak w gimnazjum. Identyczna sytuacja, którą opisujesz. Jednak okazało się całkowicie inaczej, pomimo, że mam mnóstwo lekcji do szkoły chodzę z przyjemnością i zawsze mogę liczyć na ciekawe towarzystwo :)
    Podrawiam
    just-do-one-step.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna jesteś! Zazdroszczę włosów, proszę, napisz coś na ich temat (pielęgnacja, etc) :) Myślę że to ciekawy pomysł na post. ;)

    juliabloger.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Poranne wstawanie i mi daje się we znaki, ale co racja to racja - lepiej zacząć wcześniej i wcześniej skończyć :) Przepiękne zdjęcia!

    http://sysiadelrey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. ładnie tutaj! :)

    http://esteratakesphotos.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń