niedziela, 2 października 2016

Bycie Sobą

Hej
Ile razy zdarzało Ci się udawać kogoś innego? Ile razy nie byłeś sobą, by ktoś Ciebie polubił? Ile razy byleś przez to nieszczęśliwy? Myślę, że jest sporo osób, których odpowiedzi byłyby to słowa np. bardzo dużo, często czy prawie zawsze. Ludzie się do tego nie przyznają.


Zastanów się, kim tak naprawdę jesteś...jeśli nie sobą to kim? Bywa, iż podszywamy się pod kogoś, wzorujemy się jej/jego stylem bycia. Chcemy być idealni, ale przecież nie ma ludzi bez wad czy bez kompleksów. Zawsze możemy z naszymi negatywami walczyć, pracować nad nimi. Wyeliminować je, jednak pamiętaj ! Nie zmieniaj się na siłę, bo nie warto. Zazwyczaj jesteśmy pod wpływem naszych rówieśników. Kolega na lekcji wygłupia się, to czy ja też muszę, by być fajny, mimo, iż wolę posłuchać o tym, o czym opowiada nauczyciel. Odpowiedź jest prosta : oczywiście, że nie. Każdy ma swoje priorytety. Jeden chce mieć dobre oceny, a z kolei drugiemu zależ tylko na dobrej zabawie, nie myśląc o przyszłości. Nie warto jest podążać za tłumem. Świetnie jest wtedy gdy czujemy się sobą, nikogo nie naśladujemy. Wszyscy się czymś różnimy i to jest piękne.
                                                                                     






                                                                                                Do następnego <3 Patrycja

25 komentarzy:

  1. Czasami zauważam, że całkiem nieświadomie zaczynam zachowywać się jak moi znajomi, by się im przypodobać, chyba czas to zmienić! Świetne zdjęcia ;)
    Nominowałam Was do tagu mam nadzieję, że Wam się spodoba.

    link do mnie

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcia! :)
    pooositivee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. piekne zdjecia i bardzo przydatny post.. sklania do refleksji.. niestety w swoim zyciu popelnilam wiele bledow, za duzo zwracalam uwagi na to co ludzie powiedza i robilam wszystko zeby sie im przypodobac. dlugo mi to zajelo , ale w koncu jestem soba.

    OdpowiedzUsuń
  4. zawsze warto być sobą :D śliczne zdjęcia

    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com

    Pozdrawiam Zuzia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Każdy bynajmniej raz w życiu chciał byś taki jak ktoś, żeby bardziej Cię lubili. Też miałam tak swojego czasu jak byłam smarkulą. Ale teraz wiem, że lepiej być sobą i otaczać się ludźmi, którzy lubią Cię za to kim jesteś ;)
    Zapraszam do siebie : http://kobiecomania.blogspot.com/
    ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też staram się pozostać sobą, tym bardziej, że teraz jest w nowej szkole i nie chce podporządkowywać się tym którzy uważają za ,,fajne'' coś czego ja nie lubię. :)
    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Z tym byciem sobą świetne uwagi, przeszłam już przez różne depresje, anoreksje, próby samobójcze i mogą z całą pewnością stwierdzić, że nie ma nic ważniejszego:)

    http://giustinella.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie lubię zachowywać się jak inni
    Co powiesz na wspólną obserwację ?:) Zacznij i daj znać marrstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Akceptacja siebie i bycie sobą to podstawa ;)
    ps. Świetne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajny i mądry post. Zgadzam się w 100% ze wszystkim co napisałaś. Każdy z nas powinien być sobą i nie próbować zachowywać się tak żeby przypodobać się innym. Każdy z nas jest wyjątkowy!

    Madeline x
    www.magdascibisz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie ma nic ważniejszego niż bycie sobą:)

    Pozdrawiamy cieplutko,
    www.twinslife.pl (klik)♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Masz rację, w 100% powinniśmy być soba ;) Śliczne zdjęcia :D
    Pozdrawiam ♥ #Smile
    Nasz blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja już dawno przestałam być kimś kim nie jestem :) Bycie sobą jest lepsze. Piękne zdjęcia!! :)
    Anonimoowax - Klik

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne zdjęcia, masz rację, ważne by być sobą :)
    Mogłabyś kliknąć w linki TUTAJ ? Dzięki ;*

    OdpowiedzUsuń
  15. Moim zdaniem, każdy człowiek ma po rpstu kilka twarzy, osobowości, które tworzą spójność i to od sytuacji zależy, którą wersją siebie akurat jesteśmy. Pozdrawiam cieplutko ♥

    slavicpowerbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. super to napisalas ' wszyscy sie roznimy i to jest piekne' w 100% się zgadzam <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Ile razy usłyszałam, że jestem... zbyt dziecinna :o ale to cała ja i nie zamierzam się zmieniać. Super post :)

    kyaaff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Mądry wpis . Zawsze trzeba być sobą .

    Zapraszam do siebie .

    OdpowiedzUsuń
  19. Dawniej pamiętam ,że chciałam być jak te wszystkie sławne kobiety. Zastanawiałam sie którą mogę naśladować. Po kilku latach stwierdziłam ,że muszę być sobą,a nie kopią kogoś innego.
    Będę Ci bardzo wdzięczna ,jeśli poklikasz w banery reklamowe na moim blogu :)
    Zapraszam https://natalie-forever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Bycie sobą jest najważniejsze :)
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Hej!
    Ogółem śliczne zdjęcia!
    Z byciem sobą jest różnie. Nie wolno udawać kogoś innego bo wtedy jest sie nieszczęśliwym. Super pogląd na bycie sobą!!!

    Ja na moim blogu też napisałam o byciu sobą ale troche w inny sposób. Jak chcesz możesz zajrzeć.
    Pozdrawiam goroąco!!!
    krokpokrokugradiam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Moim zdaniem nie powinniśmy nikogo naśladowac, tylko po prostu byc sobą! :D Śliczne zdjęcia.
    http://justlittlewhiner.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń