piątek, 28 października 2016

Filmy, które polecam...

Hejka !
Postanowiłam polecić Wam parę filmów na jesienne, zimne wieczory spędzone pod cieplutką kołdrą. Wstając rano do szkoły zastanawiam się, czy czasem godzina mi się nie przesunęła bo jest bardzo ciemno. Tak samo wychodząc do szkoły :( Nic mi się ostatnio nie chce, nawet lekcje odrabiam przed spaniem, bo nie mogę się za nie zabrać. To chyba już taki czas...

1. Charlie St.Cloud - Genialny film i polecam gorąco. Na początku nawet się nie domyślisz jak się rozkręci. Cudowna historia z aktorem, którego bardzo lubię.

2 .Zostań, jeśli kochasz - Nie pamiętam, kiedy ostatnio płakałam tak na filmie. Uwielbiam romantyczne i smutne historie, a to jest jedna z takich. Zapewne większość już go oglądała, ale jeśli nie to MUSISZ go obejrzeć <3

3. Trzy metry nad niebem - Pierwsza część bardzo mi się podobała, ale druga była już gorsza :( Teraz czekam, aż pojawi się w internecie 3.

4. Pitch Perfect i Pitch Perfect 2 - Bardzo fajne filmy, trochę miłości i śmiechu, czyli idealne połączenie. Film opowiada o grupach muzycznych i jest bardzo ciekawy !

5. Tini: nowe życie Violetty - Może i jest to film oparty na serialu Wioletta, który nie był przez wszystkich lubiany, ale mi się podobał. Jeśli nie oglądałeś nigdy odcinków to nic takiego się nie stało, bo i tak zrozumiesz go. Gorąco polecam <3

6. LOL - film, który mi się nigdy nie znudzi. Kocham go!!!

7.Ósmoklasiści nie płaczą - jeśli chcesz sobie popłakać, to ten film będzie idealny np. na nockę z przyjaciółkami. Opowiada o nie przepadających za sobą nastolatkach, którzy pod wpływem choroby głównej bohaterki zakochują się w sobie.

8. Gwiazd naszych wina - Ogólnie fajny, ale zakończenie według mnie dosyć przewidywalne.

9. Nostalgia anioła - Także wywołuje łzy i to nawet bardzo. Bohaterka zza świata zmarłych, próbuje skontaktować się ze swoimi rodzicami.

10. 3096 dni - Wielkie brawa dla aktorki, która zagrała swoją rolę idealnie. Jako mała 10-letnia dziewczynka zastaje porwana i przetrzymywana w ,,piwnicy''. Zostaje głodzona, gwałcona i bita. Porywacz robi z niej tak jakby ideał swojej żony, ale po 8 latach ucieka i odnajduje rodzine.

Jeśli znacie jakieś filmy godne polecenia to piszcie :) Chętnie obejrzę jakiś. Może być romantyczny, jak i śmieszny, ale musi być SUPER !!!
    
                                                                                                                             Pozdrawiam
                                                                                                                                   Julia











29 komentarzy:

  1. Również bardzo lubię film LOL ;) śliczne zdjęcia ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wyglądasz. Znam aż 5 filmów z wyżej wymienionych :D
    Zapraszam-Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Widziałam większość z nich, a parę mam na liście do obejrzenia.
    "Ósmoklasiści nie płaczą"- ten film mega mną wstrząsnął<3
    http://xartday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne zdjęcia! Mamy niestety inny gust filmowy, ja wolę komedie i science fiction :D

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:
    Nowy post-klik!

    OdpowiedzUsuń
  5. Super filmy i super zdjecia!
    http://flarri.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale cudowne zdjęcia! <3

    Zapraszam do obserwowania:
    KLAUDENCJA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  7. Niektóre z nich już widziałam i tez należą do moich ulubionych <3 a resztę tez na pewno musze obejrzec ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam LoL jeden z moich ulubionych filmów!
    Super zdjęcie mega mi się podobają
    julie-s-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Większość z tych filmów oglądałam ale kilka muszę nadrobić
    Zapraszam do mnie. Odpowiadam na każdą obserwację :)
    http://ragazza99.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. 3096 dni - fantastyczny film. Aż niewiarygodne, że coś takiego stało się naprawdę.

    http://sysiadelrey.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam LOL :)

    Mogę Ci polecić kilka filmów, które są naprawdę świetne: "Ostatnia piosenka" "Zbuntowana księżniczka", "Jeździec znikąd".

    Świetny outfit :)

    Pozdrawiam :)
    http://perypetieoliwii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Połowę tych filmów oglądałam :) "3096 dni" to film, który mną lekko wstrząsnął. Może dlatego, że wydarzyło się to naprawdę...
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  13. Numerki 1 i 2 są na mojej liście do obejrzenia, tak samo "Ośmioklasiści nie płaczą" , jakiś czas temu nadrabiałam zaległości filmowe i obejrzałam Trzy metry nad niebem, podobał mi się ,ale nie mogę dorwać w necie drugiej części ...Za to przez "Gwiazd naszych wina" ... nie mogłam się pozbierać przez kilka dni,przepłakałam niemal cały film . Lol też kiedyś widziałam ,fajny film :) Osobiście lubię różne filmy ,sama mogę Ci polecić film "Lucy" ,jeśli nie widziałaś,krótko mówiąc pokazuje ,co mogłoby się dziać z człowiekiem ,gdyby używał 100 % potencjału swojego mózgu ;) Obejrzyj też "Nietykalni" ,opis możesz znaleźć na filmweb ;)
    Piękne zdjęcia ,stylizacja w moich klimatach ;)
    Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do siebie - kikawww.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  14. dziewczyno jakie masz cudowne włosy! <3333333333

    OdpowiedzUsuń
  15. Super, że tu trafiłam, akurat myślałam jaki mam za chwilę obejrzeć film, podałaś na szczęście kilka takich, których jeszcze nie wiedziałam :)) Super blog!

    Obserwuję i zapraszam do mnie michalinm.blogspot.com

    Mój instagram: www.instagram.com/michalinamarcisz

    OdpowiedzUsuń
  16. Miałam ochotę poznać jakiś nowy, ciekawy film, ale niestety wszystkie, które wymieniłaś, już oglądałam :D Masz racje, były naprawdę świetne!

    minimalistyczny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne zdjęcia :* Lista filmów ciekawa, większość oglądałam, ale bardzo ciekawi mnie film nr 10, w wolnej chwili postaram się go obejrzeć :*
    Zapraszam: https://allixaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Widziałam 2,3,5,8. Postaram się obejrzeć twoje propozycje. Podobno "Ośmioklasiści nie płaczą" są świetni więc tym bardziej muszę obejrzeć.

    little-foxblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. LOL to najlepszy film na świecie <3 z tych co wymieniłaś nie oglądałam tylko ostatniego, ale może dzisiaj to zrobię :)
    Obserwuję i zapraszam do siebie :) olamyfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Oglądałam Charlie St.Cloud i nie przypadł mi do gustu :(
    Pozdrawiam!
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Większośc oglądałam i zaciekawiłaś mnie 3096 dni! Na pewno w najbliższym czasie obejrze :)

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam 3metry nad niebem! Hmm mam mnóstwo świetnych filmów godnych polecenia np. "Now is good" o tematyce podobnej do gwiazd naszych wina, albo dzisiaj obejrzany przeze mnie film "Praktykant", którego recenzja nie zachęca do obejrzenia filmu, jednak należy go włączyć i przekonać się, że jest na prawdę fajny. "Cobbler" film z Adamem Sandlerem w roli głównej. Oj mogłabym wymieniać długo, jeśli już obejrzysz któryś z wymienionych przeze mnie filmów miło mi będzie jeśli zechcesz podzielić się swoimi odczuciami na jego temat.
    Zapraszam do mnie i zachęcam do wspólnej obserwacji
    http://amateurphotographywithart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Część filmów oglądałam, lecz na pewno skorzystam z tych których nie widziałam :)
    Śliczne zdjęcia :)
    ZAPRASZAM Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  24. Zostań jeśli kochasz też wycisnęło ze mnie łzy

    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja osobiście uwielbiam "Zanim się pojawiłeś" i to mój numer 1, bardzo polecam jeśli nie oglądałaś.

    http://the-rose-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń