środa, 19 października 2016

Hejka <3
Macie tu 50 faktów o mnie :


1.W szkole mówią na mnie Pulka. Nawet nie pamiętam już czemu akurat tak.
2. W życiu dostałam na razie tylko jedną 1 i to za ściąganie na religii :D
3.Uwielbiam robić sobie selfie...
4. Mam młodszego brata (10 lat), który często mnie denerwuje.
5. Nie miałam jeszcze chłopaka, no niestety... haha
6.Nie mam głowy do matematyki, więc ściągam na niej od Patrycji. Jak dobrze, że mam od kogo.
7.Nie wychodzę z domu bez perfumowania się. Z przyzwyczajenia, zawsze po ubraniu używam perfum.
8. Uwielbiam słodycze. Nie jestem w stanie odmówić ich sobie <3
9.Uwielbiam duet Bars and Melody. Byłam na ich jednym koncercie YSOT (19.03.16) i nigdy tego nie zapomnę. Podoba mi się Leo :)
10.Nie wiem kim chcę być w przyszłości. Tak...zdaję sobie sprawę, że powinnam zacząć myśleć o tym poważnie, bo w końcu niedługo kończę gimnazjum.
11. Kiedyś nosiłam okulaty i wyglądałam okropnie.
12. Mam ok. 1,77 m wzrostu i nie przepadam za tym. Wolałabym być parę centymetrów niższa :(
Niestety nie zmienię tego!
13. Jako mała dziewczynka uwielbiałam lalki barbie. Przebierałam je w różne sukienki, a czasami wyobrażałam sobie, że są moją rodziną, którą muszę się zaopiekować.
14. Moim ulubionym kolorem był zawsze fiolet i róż. Teraz mam zazwyczaj wszystko w ciemnym kolorze.
15.Gdy spodoba mi się jakaś piosenka, to potrafię słuchać jej przez kilka tygodni, a nawet miesięcy, na okrągło.
16. Nie jestem cierpliwa...
17.  Jestem uzależniona od telefonu. Nie wytrzymam długo bez przeglądania Fb itp.
18. Bardzo boję się pająków. Gdy widzę jakiegoś to krzyczę po tatę, aby coś z nim zrobił.
19. Chciałabym mieszkać w jakimś większym mieście lub wyjechać gdzieś daleko.
20. Kocham oglądać filmy, a zwłaszcza romantyczne i wyciskacze łez.
21. Nie umiem oszczędzać
22. Mogę spać chyba w każdej, wygodnej pozycji, ale jedna noga musi być odkryta!
23. Kiedyś byłam bardzo odważna
24. Mam psa (  labrador golden retriever )
25.Obgryzam paznokcie jak mi się nudzi. Nie wiem co na to poradzić/
26. Urodziłam się 10.10.2002r.
27. Lubię się śmiać.
28.  Mam kompleksy...
29. Nie przepadam za czytaniem. Czytam tylko lektury, a jak zacznę inną książkę to są tylko 3 strony i dalej mi się nudzi.
30. Czasami coś mi ,,odwala'' ;-*
31. Nie potrafię dbać o rzeczy. Szybko wszystko psuję i niszczę.
32. Zazwyczaj śpię przy zapalonej świeczce.
33. Mam ogromny bałagan w szafach i nie potrafię nad tym zapanować.
34. Nigdy nie miałam niczego złamane.
35. Często jest mi zimno lub za ciepło.
36.Uwielbiam zakupy. Nowe ubrania sprawiają mi wiele radości.
37. W czasach przedszkolnych często brałam udział w konkursach plastycznych, recytatorskich itp co się teraz niestety zmieniło.
38. Często mam spóźniony zapłon i nie wiem przez to czasami o co komuś chodzi.
39. Szybko nawiązuję nowe znajomości.
40. Uwielbiam pisać z innymi osobami wiadomości.
41. Kiedyś nie zwracałam uwagi na to w co się ubieram.
42. Mam 2 przyjaciółki, z którymi przyjaźnię się od 1 kl podstwówki.
43. Nie mam ulubionego jedzenia, ale kocham pizze
44. Nie lubię przebywać samemu
45. Używam dużo emotek, a gdy z kimś piszę to wiadomość kończę zawsze jakąś minką :)
46. Nie lubię swojego rozmiaru stopy, bo często mam problem w kupnem butów.
47. Jestem zbyt leniwa.
48. Nie lubię kiełbasy w chlebie.
49. Marzę o pięknej i prawdziwej miłości, jaka ukazywana jest w filmach romantycznych, czy książkach.
50. Czasami jestem TROSZKĘ nieogarnięta!!!
   
                                                                                                           Julia :-*











30 komentarzy:

  1. Mogłyśmy się minąć na koncercie BAM :p
    Ładne zdjęcia!

    SUNSHINE-WIKA.BLOGSPOT.COM [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  2. You have a great blog, would you like to follow each other?I already follow you
    https://majalivinglife.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawe fakty, sporo się dowiedziałam :)

    Zapraszam-Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Super,że zrobiłaś 50 faktów.
    I świetne zdjęcia.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny post. Dzięki niemu dowiedziałam się o Tobie bardzo dużo nowych rzeczy. :)

    Madeline x
    www.magdascibisz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawie, ciekawie. ja tez nie jestem cierpliwa osoba :)

    aalleekkss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja również uwielbiam robić sobie selfie, a o takiej miłości to marzy chyba każdy ;)
    Świetny post ! :)

    Pozdrawiam ;)
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  8. Super blog! Obserwuję! Fajna koszula :)
    U mnie nowy post o pomadcę Kylie! zapraszam :)
    http://ascardisis.blogspot.com/2016/10/kylie-lip-kit.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Dużo faktów pasuje także do mnie np. ten z rozmiarem stopy :(
    Masz cudowne włosy<3
    http://xartday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Masz piękne włosy i urodę ;) Kolejny raz piszę żebyś spróbowała jako modelka ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jesteś bardzo ładna i masz cudowne włosy! Wzrost to akurat twój atut, mam wiele przyjaciółek, które zabrałby Ci te klika centymetrów! Wiele faktów jest o mnie, ale ja KOCHAM czytać książki!!!:D

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. I like your blog, its really dope.
    Do you want to follow each other?
    If you want, than follow me, and let me know in comments, so I can follow you back with pleasure.
    We can follow each other on Instagram @andjela.dujovic, let me know in the comments so I can follow you back.

    www.bekleveer.com
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  13. Teeeeż jestem baaaaardzo niecierpliwa, jednak od czasu do czasu potrzebuję samotności :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kurczę mamy trochę wspólnych faktów :P :) Też nie lubię przebywać sama, chociaż może nie tyle nie lubię, co uwielbiam towarzystwo i nowych ludzi, a sama też czasem potrzebuję pobyć

    zapraszam i zachęcam do obserwacji
    http://amateurphotographywithart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. I ja też nie jestem cierpliwa. Także mamy coś wspólnego :)
    Bardzo ciekawe odpowiedzi :)
    www.wkrotkichzdaniach.pl - nowy wpis o personalizowanych prezentach :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zdjęcia są mega! Jeśli chodzi o jedynki to u mnie czasem wpadają haha! Ale ja akurat się tym jakoś nie przejmuje. Tak samo jak Ty jestem niecierpliwa!
    Littleredcherrysmile click

    OdpowiedzUsuń
  17. Wzięłabym chętnie te 5 cm od Ciebie ;)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  18. Oooj tak pająki to zło! haha A co do obgryzania paznokci polecam coś jak lakier 'gorzki paluszek'. :)
    Pozdrawiam,
    Szwajka (kilk)

    OdpowiedzUsuń
  19. Widzę powiązania podobne do mnie :) Również nienawidzę pająków, w końcu arachnofobia
    Pozdrawiam
    KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajny post :D I jakie śliczne włosy!! *.*

    OdpowiedzUsuń
  21. Jesteśmy w tym samym wieku :D Dużo punktów zgadza się również ze mną :D

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Świete sa takie posty, gdzie można się czegos wiecej dowiedzieć o blogerkach ;)

    Zapraszam na swojego bloga izabiela.pl

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny wpis i ciekawe fakty :)
    Bardzo ładne zdjęcia!

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  24. z takim wzrostem spokojnie możesz zostać modelką! :*

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja również nie umiem oszczędzać :D plus świetne zdjęcia <3
    Co powiesz na wzajemna obserwacje?

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja chętnie wzięłabym od Ciebie te kilka centymetrów ;D
    Śliczne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Super pomysł na posta :D Masz śliczne włosy !
    Na moim blogu mały konkurs, zapraszam -
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń