niedziela, 23 października 2016

Long Weekend

Hej
Powiem Wam, że ostatni czas jest trochę ciężki, bo pogoda nie dopisuje a w szkole nauki jest masa. Przez to ostatnio nie było posta...głównie dlatego, że nie udało nam się zrobić zdjęć. Ale musze przyznać, że już przyzwyczaiłam się do pisania co tydzień wpisu.


Ostatni weekend spędziłam naprawdę fajnie. W piątek poszłyśmy na zdjęcia i zrobiłyśmy zapas chyba na 2 tygodnie. Kolejnego dnia jechałyśmy na tak długo wyczekiwane zakupy. W sumie nie kupiłyśmy zbyt wiele. Pewnie niedługo zobaczycie te rzeczy. A jak Wy spędziliście długi weekend? Piszcie w komentarzach, chętnie poczytam :) I jeśli macie jakieś pomysły na posty to dajcie znać. Niby mam zaplanowane notki na chyba 2 miesiące i już za tydzień zacznę je realizować, jednak może jest coś co byście chcieli zobaczyć na naszym blogu. Pewnie jeszcze nie wiecie, ale bardzo interesuje się sportem i zdrowym żywieniem, może coś o tym napisać ? Co o tym sądzicie? Jak tak to jaki konkrety temat.








Tak jeszcze chciałam wspomnieć, że jest już tutaj prawie 50 osób, naprawdę dziękujemy, że jesteście :) Wszystkie Wasze komentarze motywują do dalszej pracy.


                                                                                                                              Patrycja :)



34 komentarze:

  1. Mega zdjęcia! Cudnie wyglądasz :D
    http://xartday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Razem z przyjaciółką odwiedziłyśmy galerie. Miło tak gdzieś wypaść z przyjaciółmi, posiedzieć i pogadać. Niestety ten tydzień był dla mnie zabójczo męczący. Mam nadzieję, że następne takie nie będą :)

    little-foxblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne zdjęcia :) Weekend spędziłam głównie na odpoczynku :D Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też mam dosyć dużo nauki. Dobrze jednak, że zrobiłyście zdjęcia na zapas :D A co do postów o zdrowym żywieniu to chętnie bym coś takiego przeczytała, bo u mnie ostatnio z tym odżywianiem kiepsko.
    Mogę prosić o poklikanie w linki w najnowszym poście: Littleredcherrysmile click Z góry dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne, jesienne zdjęcia! <3

    Zapraszam do zaobserwowania:
    KLAUDENCJA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne zdjęcia!
    Niestety ja też mam masę nauki.A tamten tydzień był dla mnie naprawdę zły i spisuję go na straty.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Mój weekend niestety nie był długi. Pozdrawiam i zapraszam

    slavicpowerbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie wyglądasz!
    Ja w długi weekend leżałam i nic nie robiłam haha, ale bardzo dobrze, w końcu trochę odpoczęłam :)
    Pozdrawiam RONN

    OdpowiedzUsuń
  9. fajnie, ze spedzilas dobrze czas, pieknie wyszly wam te zdjecia, czekam na nastepne :)

    aalleekkss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny ten szary sweterek :)
    Pozdrawiamy i zapraszamy na naszego bloga :) Mamy nadzieję, że Ci się spodoba i zechcesz nas zaobserwować, oczywiście się zrewanżujemy :)

    ourwayoffashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale jesteś śliczna!
    Fajne, że super minął Ci czas:)
    Pozdrawiam.

    https://millie-milllie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. jak planujesz pisać o zdrowym trybie życia, to może zrecenzujesz herbatę z liści manuka? ostatnio kupiłam swoją na vitalitis.pl, jeszcze nie miałam okazji spróbować, ale zapowiada się pysznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przez naukę często nie można znaleźć czasu na własne sprawy , nie dość ,że dlugo trwają lekcje to jeszcze w domu trzeba siedzieć z nosem w książkach,na szczęście ja szkołę zaczynam teraz dopiero prawdopodobnie w styczniu a na razie pracuje ,więc mam na blogowanie i inne pasje dość dużo czasu. Obserwuję i zapraszam do siebie - kikawww.blogspot.com
    Ps. ja miałam krótki weekend ,ale bardzo imprezowy ,haha ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny sweterek i cudowne zdjęcia ;).. zresztą jak zawsze ;).Ja weekend spędziłam na rodzinnym świętowaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne zdjęcia :). Szczerze to nie pamietam co robiłam w długi weekend haha :D.

    pozytywnarealistka.blogspot(klik)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mi weekend minął świetnie. Spędziłam go z przyjaciółkami. Następne zapowiadają się równie świetnie :)
    Obserwuję :)

    Pozdrawiam :)
    http://perypetieoliwii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja weekend spędziłam z chłopakiem, opiekowałam się też małym dzieckiem więc było ciekawie, aaa no i przeczytałam nowego Harryego Pottera :P

    Zapraszam!
    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń
  18. Me encanta el look, estás guapísima!! https://bohoclosetblog.com/2016/10/24/bailarinas-con-tiras/

    OdpowiedzUsuń
  19. I love your cardigan, it looks so cozy! You have a great blog, would you like to follow each other?

    OdpowiedzUsuń
  20. Masz piękne oczy! A zdjęcia są przepiękne, uwielbiam ten klimat. Ja na weekend wyjechałam nad morze. :)

    Pozdrawiam, Olivia
    http://dalilahome.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Uroczy sweterek. :) Mi osobiście sesje zdjęciowe zawsze poprawiają humor. <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny post oraz piękny sweterek ;)
    mogłabyś u mnie poklikać ? https://marrstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne zdjęcia :D Ja też mam pełno nauki :/
    Pozdrawiam ♥ #Smile
    Nasz blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękny golf, uwielbiam takie na jesień. A co do postów o sporcie to bardzo chętnie taki przeczytam. :)

    OdpowiedzUsuń
  25. No w końcu długi weekend :D
    Ślicznie wyglądasz :D
    Piękne zdjęcia, a sweterek bardzo ładny :D
    Zapraszam:D
    Odwdzięczam sie a każdą obserwacje :D

    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Na początku nie wiedziałam o jaki długi weekend chodzi :D
    I w sumie nie pamiętam do końca co w wtedy robiłam.
    Ale już czekam na koniec jutrzejszego dnia i ten weekend będę na pewno pamiętać dłużej :D
    W sobotę planuję jechać do Warszawy do kina, w niedzielę spotykam się z koleżanka, a w pon halloween, więc na pewno coś się wymysli, np jakaś ciekawa sesje, potem spacer wieczorem i horror.
    Mam tylko nadzieję, że się nie rozchoruję, a mało do tego mi brakuję.
    Ładne zdjęcia!
    Nie spodziewałam się, że tak się rozpiszę :D

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. super post! http://start-afire.blogspot.com/2016/10/ootd-with-sammydress.html

    OdpowiedzUsuń
  28. Dobrze, że przyzwyczaiłaś się do pisania co tydzień wpisu! Regularność to podstawa, a przyznaję, że u mnie z nią ostatnio słabo. :/ Świetne zdjęcia! Fajnie, że zrobiłyście jeszcze na zapas. :D
    ps. teraz jeszcze bliżej do 50 obserwatorów. :D Arleta

    OdpowiedzUsuń
  29. Wybrałaś świetne filmy, wiele z nich znam i są naprawdę cudowne ;)


    Kinga Dobrowolska–blog
    Zapraszam kochani ♥

    OdpowiedzUsuń