niedziela, 9 października 2016

Jesienny Niezbędnik

Hej!
Dzisiaj trochę inna forma wpisu. Niestety obecna pogoda nie należy do sprzyjających robieniu zdjęć. A że nie udało nam się zrobić sesji na zewnątrz, rozłożyłam statyw, aparat i wzięłam się do roboty. Miałam trochę inny zamysł na tego posta, ale nie do końca wyszło, jednak mam nadzieje, że wam się podoba.
Jesienny niezbędnik czyli co jest moim "must have" na tą porę roku.

Zacznę o książek, bo kto nie lubi jesiennymi wieczorami z kubkiem gorącej herbaty, spędzać czas czytając ciekawe, historie bohaterów. Wejść do innego świata, odciąć się od swoich problemów.
Ja wam mogę bardzo polecić książkę ,, Girl Online" pierwszą jak i drugą część, gdyż obie mnie oczarowały. Jest rok szkoły i mam lektury, więc nie mam zbytnio czasu na czytanie tego co chcę, jednak obecnie czeka na mnie ,, Zanim się pojawiłeś" i planuję ją przeczytać w najbliższym czasie.  
Uwielbiam także zapalić sobie świeczki, otulić się w koc i obejrzeć mój ulubiony serial.



Mam dla Was małą ciekawostkę dotyczącą mnie: Jestem osobą, która kocha szminki. Więc uznałam, że bez tego się nie obędzie :) Zdecydowanie na zimną część roku wolę te ciemne odcienie, lecz wydaje mi się, iż barwy typowo różowe mi nie pasują, więc stawiam na czerwienie. Według mnie podstawą na każdą porę jest jakiś tak zwany "nudziak". Te dwa produkty bardzo dobrze mi się sprawdziły, długo się utrzymują i ładnie wyglądają na ustach.




Na zdjęciach:
*Golden Rose Matte Lipstick Crayon nr 02
*Golden Rose Velvet Matte nr 30


Lakiery do paznokci, tutaj też ta sama firma - Golden Rose, ponieważ ich produkty lubię najbardziej i ich mam najwięcej. Jestem osobą która ma na paznokciach najczęściej beże lub ciemne kolory np. szarości czy czernie, zdarzają się jeszcze czerwienie. Tylko w wakacje bardziej bawię się ich wyglądem.

*Golden Rose Color Expert nr 06
*Golden Rose Magnetic nr 112


 Znacie ten problem gdy wyglądacie niezbyt dobrze po nie przespanej nocy, bo np. się uczyliście?
Mam na to sposób. Po pierwsze produkt z ziaji, tonik z serii liście manuka. Sprawia on, że czuje świeżość na twarzy, a moja skóra wygląda lepiej i przy okazji po popryskaniu daje jakby uczucie schłodzenia. A drugie to biała kredka na linie wodną . Dzięki niej nasze oko się otwiera i wyglądamy na wypoczęte. Ja używam tej z Essence.
To już wszystko. Napiszcie bez czego wy nie wyobrażacie sobie jesieni.

                                                                                                                          Patrycja <3


76 komentarzy:

  1. Uwielbiam lakiery z Golden Rose <3
    http://emilkiblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytałam "Girl Online"-super książka ;)
    Obydwie szminki mają śliczne kolory, chyba też niedługo kupię sobie coś w jaśniejszym kolorze oprócz samych czerwieni :D

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Super książki, warte polecenia :D
    Zapraszamy do na https://nastoletniaaperspektywaa.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam ten sam problem- tyle cudownych książek do przeczytania,a powtórki do matury czekają :/
    To właśnie bez książek i kawy nie wyobrażam sobie jesieni :)

    Obserwuję i zapraszam do mnie :)

    http://273-days.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciemne pomadki i książki to zdecydowany niezbędnik :)
    Choć ja trochę unikam ciemnych pomadek bo boję się, że zniknę, ale może tej jesieni się przełamię :)

    Zapraszam!
    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam produkty z Golden Rose i Ziaji. Zdecydowanie moi ulubieńcy ;)
    Pozdrawiam ♥ #Smile
    Nasz blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  7. Te pomadki muszą wyglądać świetnie na ustach :)
    Uwielbiam film "Zanim się pojawiłes , czytałam tez ksiązkę girl online i jej drugą cześć- spodobała mi się!

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja nie wyobrażam sobie jesieni bez ciepłej herbatki! ♥ Kocham ją najmocniej na świecie!
    Czytałam ostatnio Girl Online i też bardzo mi się podobała :) Teraz muszę znaleźć trochę czasu na przeczytanie kolejnej części :P

    Madeline x
    www.magdascibisz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Lakiery z GR fajne są ! :)
    Mogłabyś kliknąć w linki w najnowszym poście TUTAJ ? Dzięki ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. Jejku kocham takie nudziaki ♥
    Zanim się pojawiłeś najlepsza <3
    Może wspólna obserwacja ? :) Daj znać u mnie na blogu :)

    http://roksanafashionist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. "Zanim się pojawiłeś" poluję na tą książkę <3
    Ja jesieni nie wyobrażam sobie bez świeczek, gorącej herbaty lub czekolady lub bez dobrego serialu / książki :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  12. uwielbiam tą serię produktów z ziaji :>

    OdpowiedzUsuń
  13. poluje na "girl online". Obserwuje :)
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam "Girl online"! Koniecznie muszę wypróbować produkty do ust z Golden Rose :)
    agnieszkaa-es.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Czytałam Girl Online i już zabieram się za drugą część bo chce wiedzieć co dzieję sie dalej, na "Zanim sie pojawiłeś" byłam w kinie i kocham ten film całym sercem, jeżeli chodzi o produkty z Golden Rose to zarówno szminki jak i lakiery uwielbiam są świetnej jakości i do tego tanie, a ten żel myjący z ziaji uratował mi życie i moją cerę, reasumując pokazałaś dokładnie to czego mi by było potrzeba na całą jesień. Nominowałam cię do Liebster Blog Award, liczę że odpowiesz na zadane pytania :3 mój blog (post z nominacją)

    OdpowiedzUsuń
  16. "Golden Rose Velvet Matte nr 30" ma świetny kolor! :)
    http://evildivination.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny pomysł na wpis.
    Bardzo podoba mi się to zdjęcie z serduszkiem .
    Pozdrawiam
    http://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja kocham jesień tak ogólnie, gdybym miała się rozpisywać nie starczyłoby mi znaków komentarzu (chociaż nie jestem pewna czy w ogóle jest jakieś ograniczenie...?:D). Też planuję przeczytać "Zanim się pojawiłeś", ale na razie na pierwszym planie do czytania mam szkolną lekturę "Ferdydurkę"... Cóż :P

    xpanikax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Za nim się pojawiłeś czytałam, bardzo mi się podobało ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. ja bym tu jeszcze dodała zapachowe świeczki :D
    http://exality.pl/

    OdpowiedzUsuń
  21. Ciepłego kocyka, dobrej książki oraz kremu nawilżającego bez niego moja skóra nie da rady :)
    Zapraszam do mnie :* fashionndia.blogspot.com + obserwuję :*

    OdpowiedzUsuń
  22. Ta ciemna szminka ma świetny kolor ^^

    grlfashion.blogspot.com
    Zapraszam;*

    OdpowiedzUsuń
  23. widze ze mamy podobne jesienne must have;) mówię tu o pomadkach, lakierach i ksiązkach;) obie czytalam i sa genialne!

    http://justbasicstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Uwielbiam kredki, szminki i wiele innych kosmetyków od Golden Rose !
    Zapraszam ;) http://moviesgoals.blogspot.com/2016/10/wizyta.html

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo lubię kosmetyki od Golden Rose :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Widzę że jesteś miłośniczką Golden Rose ;) ja również ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Nigdy nie czytałam tych książek ale widze tyle o niej opinii, że chyba trzeba będzie.
    Super kolory lakierów :)
    Pozdrawiam paulabiliniewicz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Słyszałam, że książka i film "Zanim się pojawiłeś" są super, muszę koniecznie nadrobić zaległości :D Pomadki z Golden Rose są najlepsze, mam kilka i bardzo polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  29. uwielbiam produkty do ust z GR, tanie i dobre!

    http://kisadee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Post mega wprowadza w jesienny klimacik :)
    Świetny blog,m obserwuję!
    Zapraszamy do nas:
    vivstilo-dw.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo podobają mi się kolory szminek, są właśnie takie jak lubię najbardziej :)
    Co do książek to obydwie, o których mówiłaś, chce przeczytać, ale przez szkołę nie mam czasu :/

    karolinamblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. RZECZY Z GOLDEN ROSE TO MOJ NO 1!! <3
    Zapraszam do mnie - można wygrać 100$ do sklepu dresslily! ♥
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Uwielbiam ten film 'Zanim się pojawiłęś' <3 Moze wspólna obserwacja ? Zapraszam na bloga
    http://fashinka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Dobra książka i kubek gorącej czekolady to moje must have na wieczory ;))

    MÓJ BLOG
    MÓJ KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  35. Czytałam obie książki i mega polecam szczególnie "Girl Online" <3
    Też kocham szminki, najbardziej z wibo :D
    http://xartday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Książki są zdecydowanie godne polecenia. Beżowy lakier GR <3
    Pozdrawiam,
    Szwajka (kilk)

    OdpowiedzUsuń
  37. fajne kolorki lakierów, czytałam "zanim się pojawiłeś"! ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. U mnie z paznokciami jest tak samo. Nie potrafiłabym mieć różowych czy niebieskich paznokci ;p Stonowane i nudziakowe kolorki są najlepsze, bardzo zgrabnie i schludnie wyglądają ;D

    magdalens-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Muszę w końcu przeczytać "zanim się pojawiłeś", czuję, że ta książka bardzo mi się podoba :D Śliczne te pomadki, uwielbiam takie kolory :)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! UNREALIZABLE

    OdpowiedzUsuń
  40. Do tego jeszcze herbatka i jest super! ♥
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)
    Byłabym też wdzięczna za kliknięcie w link do lampy :)

    http://veronicalucy.blogspot.com/2016/10/hybrid-manicure-step-by-step.html

    OdpowiedzUsuń
  41. Szminki z Golden Rose są świetne!
    pooositivee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Ciekawy niezbędnik :) Ja nie wyobrażam sobie jesieni bez ciepłych sweterków i gorącej herbatki z cytrynką. Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. kocham girl online czytałam obie część i jest świetna
    obserwujemy?
    http://paolciapolcia16.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Super blog , może wspólna obserwacja http://patrycjaa-blogg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Mam tą kredkę z Golden Rose i ją uwielbiam! Nie miałam okazji przeczytać "Zanim się pojawiłeś" ale oglądałam film i płakałam jak bóbr.
    Pozdrawiam RONN

    OdpowiedzUsuń
  46. Fajne szminki ;).
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. Żadnej z tych książek nie czytałam, ale zamierzam przeczytać ,,Zanim się pojawiłeś". ,,Girl online" natomiast w ogóle mnie do siebie nie przekonuje.
    Pomadki świetne ! *.*

    Pozdrawiam i obserwuję. ;)
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  48. Czytałam Girl Online i żałuję, że nie jestem jeszcze przed tym, bo super mi się ją czytało, a drugi raz nie byłby tym samym. Super niezbędnik!
    http://justlittlewhiner.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. Cudowny post, uwielbiam pomadki od Golden Rose <3

    OdpowiedzUsuń
  50. Uwielbiam ten tonik również! :)

    obserwuję :*
    TEYZZ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  51. Myślałam o tym, żeby kupić sobie obie te książki ;)
    Obserwuję ;*

    http://julciik-blogg.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  52. Ja też najbardziej lubię szarości i beże na paznokciach :)
    http://dreams-first.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  53. Po przeczytaniu "Zanim się pojawiłeś" koniecznie przeczytaj "Kiedy odszedłeś" ciąg dalszy przygód Louisy ;) Zapraszam do mnie: https://zwyczajny---blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  54. W końcu muszę spróbować tych lakierów:)
    Zapraszam do mnie , odpowiadam na wszystkie suby ;)
    katjanakarolinaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  55. Ja nie wyobrażam sobie jesieni bez owocowych herbat i kocyka ;) Używałam tego lakieru nude - chyba nawet takiego samego odcienia i sprawdzał się bezbłędnie ;)

    Pozdrawiam gorąco ♡♡♡
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  56. Ja również nie wyobrażam sobie jesieni bez książek <3
    I od niedawna także kocham szminki :D
    Mój blog 👩

    OdpowiedzUsuń
  57. Oglądałam film "Zanim się pojawiłeś" nie ukrywam że nie raz uroniłam łzę, nie wiedziałam że jest książka muszę ją koniecznie przeczytać w sam raz na jesienne wieczory...

    OdpowiedzUsuń
  58. o rany film zanim sie pojawiles jest taki cudowny!!! ksiazki niestety nie czytalam, ale tak ja mowie film jest warty obejrzenia, boski!

    aalleekkss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  59. Ostatnio zauważyłam, że w bibliotece jest dostępna Girl Online, więc przy najbliższej okazji na pewno ją wypożyczę. Ja również uwielbiam szminki z GR, lakiery też mają świetne!
    U mnie niestety, ten tonik kiepsko się sprawdza :/

    Pozdrawiam serdecznie,
    Zapraszam do siebie: slowandminimal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  60. Great post dear!
    Do you want to follow each other? If yes, please follow me with GFC, write a comment and I follow you back :)
    http://vesnamar.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  61. Świetne lakiery! Chyba kupię ten tonik! :)
    http://with-ideas.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  62. Me before you i szminka golden rose to magic!

    OdpowiedzUsuń
  63. Oczyszczanie z Ziają stawiam na pierwszym miejscu. Kredki do usta świetne i chętnie zabrałabym się za czytanie ksiązki girls online.

    Pozdrawiam, Olivia
    http://dalilahome.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  64. Uwielbiam pomadki golden rose. Bez czego nie wyobrażam sobie jesieni? Zdecydowanie kubka ciepłej herbaty i kocyka :)
    Kochana mogłabyś poklikać u mnie w najnowszym poście w wishlist o TU ? Byłabym wdzięczna :)
    Obserwuję.
    Pozdrawiam,
    PatrisyaStyle

    OdpowiedzUsuń
  65. Producuts are amazing, i also love golden rose lip crayon and this book:Girl Online
    i follow you♥
    https://majalivinglife.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  66. Też uwielbiam lakiery nudziaki i tym podobne! Chyba najlepiej się w nich czuje :D
    A zanim sie pojawiles ksiązka cudowna :)
    sensiblees.pl

    OdpowiedzUsuń
  67. Uwielbiam te kredki do ust z GR, mam numer 18 i jest świetna!!
    Obserwuję i zapraszam do mnie :)
    onlymomcanjudge.blogspot.com
    :*

    OdpowiedzUsuń
  68. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  69. Ładna aranżacja zdjęć kosmetyków :D

    Zapraszam: http://behindmyobjective.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń