środa, 5 października 2016

Jestem młoda. Mam prawo popełniać błędy i mam prawo ich później żałować lub nie żałować. Nikt nie ma jednak prawa mnie za to oceniać, a tym bardziej krytykować.



Hej!!! Nie miałam dziś pomysłu o czym napisać :( Przeglądałam sobie internet w poszukiwaniu inspiracji, cytaty i inne blogi. Znalazłam idealny temat: KRYTYKA. Na pewno każdy się z nią spotyka, znamy ją bardzo dobrze. Doświadczamy jej, ale także czasem bezmyślnie używamy. Ludzie, którzy krytykują, to zazwyczaj osoby, które nas nie znają. I takich osób nie należy słuchać. Musimy ich omijać, lekceważyć, bo nie są niczego warci. Tylko osądzają, a my jesteśmy jeszcze młodzi i mamy prawo popełniać błędy jak każdy. Możemy później ich żałować, ale też nie musimy. To jest nasze życie i nasze decyzje... i trzeba o tym pamiętać, gdyż krytyka zamyka nas w sobie, boimy się potem podejmować kolejne kroki. Bo co pomyślą inni?... Niech sobie myślą co chcą. Przecież nie pomogą nam w życiu;  Ale nie możemy bać się krytyki, bo czasami właśnie ona pomoga nam osiągnąć jakiś, mały sekces. Ale aby to dostrzec musimy iść na przeciw niej i zaakceptować swoją inność  oraz wyjątkowość. To czyni nas wyróżniających się z tłumu... z tłumu tych samych osób.

                                                                                                                                        Pozdrawiam
                                                                                                                                               Julia












19 komentarzy:

  1. urocze zdjęcia :d już tęsknie za ciepłem ;)

    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny i prawdziwy post.

    Madeline x
    www.magdascibisz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Zawsze znajdzie się ktoś, kto nas skrytykuje. należy pamiętać, ze to nasze życie i postępować w zgodzie z samym sobą, nie bacząc na zdanie innych :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nasze życie - nasz wybór i nikt nie powinien się źle wypowiadać, bo każdy na swoje życie. Niestety ludzie często tego nie rozumieją

    Witam tu Paulina

    OdpowiedzUsuń
  5. Super post, masz piękne włosy!
    vviktooria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Z jednym bardzo poważnie się nie zgodzę, mianowicie krytyki należy słuchać, ALE tylko i wyłącznie wtedy gdy krytyka jest przede wszystkim KONSTRUKTYWNA.

    http://photo-ejcz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Krytyka jest dobra jeśli jest uzasadniona :) bardzo ładny kombinezon
    pozdrawiam i obserwuje
    karolajn-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny blog <3
    Coś czuję, że będę tu wpadała częściej :3
    Zapraszam do mnie :)

    Wspólna obserwacja?


    http://believeinhimselfx33.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie byłabym sobą jeśli nie napisałabym, że marzą mi się zdjęcia z takim tłem i aż Ci zazdroszczę!

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładne tło:)
    https://evildivination.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Taka prawda. Nie powinniśmy krytykować.
    Ludzie, którzy to robią też popełniają błędy.

    live-telepathically.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. I love your blog!
    Do you want to support each other's blog by following each other?:) Please let me know if you do so I can follow you right back x

    xoxo, Nastya

    MY BLOG NASTYA DEUTSCH
    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładne, naturalne, pełne słońca zdjęcia :)
    Zapraszam na mój blog :) wkrótce się rozkręci, dopiero zaczynam ♡
    http://zkoniempomarzenia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne zdjęcia! Musze się przyznac, że boję się trochę krytyki, ale to chyba normalne? :)
    http://justlittlewhiner.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń