wtorek, 1 listopada 2016

Jesienny Tag

Hej!
Zaczął się listopad, za oknem widzę kolorowe liście spadające z drzew. Budząc się do szkoły, myślę, że jest noc bo na zewnątrz panuje mrok. Wychodząc z domu ubieram cieplutką kurtkę oraz otulam się w ogromny szal. Prawdziwa jesień już zawitała . Chłodne dni nadeszły, a ten wyjątkowy klimat obecnej pory roku cały czas jest ze mną.
Myślę, iż jest idealny czas na Jesienny Tag. Dobra lecimy z pytaniami :) 




1.Ulubiona jesienna szminka?
Pokazywałam ją w jesiennym niezbędniku. Jest to typowy, ciemny kolor kojarzący mi się z jesienią.
Mówię o matowej kredce z Golden Rose o numerze 02.



2.Ulubiony jesienny lakier?
No to u mnie standardowo, na paznokciach goszczą czernie, szarości i beże. Jeśli chodzi o firmę to również polecam Golden Rose . 

3.Napój, który towarzyszy ci w jesienne dni?
Oczywiście, będzie to herbata: zielona, miętowa albo jakaś owocowa.
W tą jesień udało mi się w końcu napić tej popularnej kawy ze Starbucksa, czyli Pumpkin Spice Latte. Była pyszna!


4.Ulubiona świeca zapachowa?
Tutaj nie podam wam żadnej konkretnej. Ale często u mnie zapalane są zwykłe podgrzewacze o przeróżnych zapachach. Chyba najbardziej lubię świece z cynamonową nutą :)


5.Ulubiony szalik i/lub akcesoria?
Za czapkami nie przepadam, ale bez dużego i grubego szala oraz cieplutkich rękawiczek nie wyobrażam sobie jesieni i zimy.


6.Gdybyś poszła na imprezę halloweenową za co byś się przebrała?
Nigdy nie obchodzę Halloween, więc też się nie przebieram. Po prostu ten dzień nie jest dla mnie istotny. Ale gdybym już miała wybrać jakiś strój, to byłby to jakiś bohater z serialów, które oglądam.
                                              
7.Jaki trend tej jesieni podoba ci się najbardziej?
Tutaj jest ciężki wybór, bo obecnie mamy tyle rzeczy które są modne. Jednak chyba najbardziej podoba mi się trend na welur, a także kolor bordowy. Elementy moro również bardzo lubię.

8.Co lubię, czego nie lubię w jesieni ?
Co lubię? No to na pewno  wieczory spędzone z serialem, dobrym filmem lub książką, trzymając w ręku kubek gorącej herbaty. Ogromnym plusem też są kolory, jakie teraz panują. Według mnie klimat jesienny jest wyjątkowy...uwielbiam go.
Teraz wady, które widzę w tej porze roku. No niestety jest coraz zimniej, a chyba nikt za tym nie przepada, jeśli jest inaczej dajcie znać :)  Niezbyt dobrym elementem jest też to, iż szybko się robi ciemno.



Z chęcią poczytam wasze odpowiedzi na te pytania. Piszcie w komentarzach.

                                                                        Patrycja :)


24 komentarze:

  1. Przepiękne zdjęcia i cudowna jesienna stylizacja <3
    Obserwuje i czekam na rewanż;* http://czekolada23.blogspot.com/?m=0

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajny, ciekawy poscik i piekna stylizacja:) buzka

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny sweterek :)

    ab-photographs.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie ładne zdjęcia :-D
    Pozdrawiamy i zapraszamy do nas :-P

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne pytanka! Ja jesienią też preferuję ciemne matowe pomadki w kredce z Golden Rose ;) Jesteś śliczne <3

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! UNREALIZABLE

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny look, sweterek najbardziej przypadł mi do gustu :)
    MIKOLAJKULICKI.BLOGSPOT.COM-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie przepadam za takimi tagami,ale u ciebie spisał się fajnie,krótko i na temat +fajne zdjęcia :) Ja też lubię wszelkiego typu podgrzewacze ,haha to chyba must have każdej nastolatki jesienią. Co do pogody u mnie ciągle słonce i temperatura co najmniej 15 stopni ,to coś cudownego przy słońcu jesienne kolory są piękniejsze! Podoba mi się Twoja stylówka ,lubię takie :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie - kikawww.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz świetny sweterek, kolor rewelacyjny <3

    ---------------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Moje ulubione jesienne akcesorium to koc :D

    OdpowiedzUsuń
  10. super zdjęcia :) podobają mi się te prześwietlenia :)
    zapraszam do mnie w wolnej chwili :)
    encantadooo.blogspot.com
    obserwuję !

    OdpowiedzUsuń
  11. Na większość z pytań, odpowiedziałabym podobnie jak ty :) Świetnie wyglądasz, bardzo spodobał mi się kolor sweterka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Herbata to najlepszy napój na jesień :) A bordo to według mnie najlepszy trend tej pory roku :) Fajne odpowiedzi! :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  13. Jesienią dobra książka i gorąca herbata, albo czekolada to jest to co uwielbiam :)

    Pozdrawiam :)
    http://perypetieoliwii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny wzór i kolor sweterka :)

    + obserwuje i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. cudowny sweterek <3 też uwielbiam cieplutkie szale ale za to za rękawiczkami niekoniecznie przepadam. Super zdjęcia :)
    http://mvgdalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. looking damn gorgeous x

    ♥♥♥
    Follower # 55
    Following you dear, waiting for you now :)
    Will feel happy to see you on my blog.xx
    beautydrugs.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna jest ta szminka :) Do twarzy Ci w niej :D Słyszałam ,że pomadki z Golden Rose są bardzo trwałe.
    Będę Ci wdzięczna ,jeśli klikniesz w reklamy na moim blogu :)
    Zapraszam http://natalie-forever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Wow! Wpadłam przypadkiem na twojego bloga i jest świetny! Strasznie mi się tu spodobało. Bardzo ciekawie piszesz , wygląd bloga jest estetyczny. Na pewno muszę wpadać tu częściej :)
    Pozdrawiam,
    Youboost.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. Fantastyczny kolor swetra :)

    OdpowiedzUsuń
  20. super tag :)
    też nie przepadam za czapkami :P
    również podobają mi się te same trendy - bordo to piękny kolor, bardzo Ci pasuje :)
    świetne zdjęcia, mają jesienny klimat i do tego jesteś prześliczna i bardzo ładnie ubrana *.* po prostu idealnie! :)

    zapraszam na nowy wpis :)
    stylowana100latka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja uwielbiam wieczory kiedy za oknem pada, a ja siedzę przy kominku z dobrą książka lub serialem i herbatką!
    >>alicce-alice.blogspot.com<<

    OdpowiedzUsuń