niedziela, 20 listopada 2016

Naucz się cierpliwości. Nie rezygnuj z czegoś, jeśli przez chwilę coś Ci nie wychodzi.

Masz już czegoś dość? Chcesz z tego zrezygnować i zapaść się pod ziemię. Ale czemu nie dasz sobie drugiej szansy!? To, że masz gorsze dni, zamroczenia, nic Ci nie wychodzi, nie widzisz w tym już sensu to nie jest powód, aby kończyć z marzeniami. Robienie tego, co nas interesuje i uczy doświadczeń to bardzo istotna sprawa, która ułatwi nam potem życie. Trzeba łapać okazje, kiedy się trafiają, bo nie wszyscy mają takie szczęście. Nie mogą robić tego co my, a takie nieudane dni są dla nich normalnością, codziennością. Więc zanim zdecydujesz się to przerwać, pomyśl o tym, że drugiej szansy może nie być. Bądź człowiekiem wszechstronnym! Nie ograniczaj umysłu do jednej rzeczy, która Ci nie wychodzi. Próbuj dalej! Zdobywaj tyle umiejętności ile się da. A dlaczego? Bo warto, bo nic nie stracimy na tym, bo trzeba mieć nadzieję, bo...sam zaczniesz tego po jakimś czasie żałować.
Patrz, słuchaj i ucz się przez cały czas, póki jeszcze możesz. Chętnie pomagaj innym, gdyż w ten sposób możesz się wiele nauczyć. Pamiętaj o najważniejszym:
To, co robisz, musi sprawiać Ci radość i przyjemność/ Potrzeba wiele czasu, aby coś zdobyć. Wystarczy jeden, nie przemyślany błąd, by to zniszczyć. Myśl pozytywnie i wiesz w siebie. Ucz się na błędach popełnianych przez wszystkich  i nie powtarzaj ich. Po prostu DZIAŁAJ <3 Rób coś ze swoim życiem, bądź przygotowanym na rozczarowania, ale nie zwracaj na nie uwagi. Nawet, gdy w siebie zwątpisz, udowodnij sobie samemu, iż się mylisz.

,,Kto nie ma odwagi do marzeń, nie będzie miał siły do walki''
,,Prawdziwe zwycięstwo, to zwycięstwo nad samym sobą'' 

                                                                                \Julia
 















23 komentarze:

  1. cudownie to napisałaś,wiara w siebie to podstawa! pozdrawiamy ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Amazing photos, you look amazing *-*
    Great blog! I'm following you! Follow back? <3
    Kisses
    http://omundodajesse.blogspot.pt

    OdpowiedzUsuń
  3. Post jakby pisany do mnie... Sama często, gdy coś mi nie wychodzi, chcę to zostawić, rzucić w kąt, ale właśnie trzeba być cierpliwym i nauczyć się tego, że nie zawsze wszystko będzie szło jak z płatka. Pozdrawiam! /~Claydi
    Nasz blog :) -> KLIK

    OdpowiedzUsuń
  4. ślicznie:*
    u mnie na blogu nowy post :*

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne zdjęcia;) super zestawiona stylizacja, uwielbiam czarne total looki;)

    http://justbasicstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo motywujące :)Sama dopiero będąc w liceum zaczynam dostrzegać ile rzeczy mogłam zrobić, w ilu konkursach wziąć udział a z tego nie skorzystałam. Dlatego teraz korzystam jak najwięcej :)

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie napisane :) Masz cudowne włosy!!

    Pozdrawiamy cieplutko,
    www.twinslife.pl (klik)♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Każdy ma chwilę słabości, jednak o marzenia warto walczyć!
    Śliczne zdjęcia, super post! :)

    metrdwadziescia-w-kapeluszu.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  9. na bonita eleccion, me gusta mucho como te queda.

    OdpowiedzUsuń
  10. Tak to prawda, potrzeba czasami bardzo dużo czasu i CIERPLIWOŚCi, aby osiągnąć coś naprawdę wartościowego i cennego na resztę życia :)

    Pozdrawiam cieplutko;) Tak Po Prostu BLOG

    OdpowiedzUsuń
  11. Idealny post ♥♥♥

    Zapraszam do mnie na konkurs :) W skrócie - możesz wygrać róż mineralny Annabelle Minerals, a jedynym koniecznym warunkiem jest obserwacja bloga:

    http://dariaa-blog.blogspot.com/2016/10/konkurs-wygraj-jeden-z-czterech-rozy.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Prześliczne zdjęcia!Zgadzam się w 100% z tymi cytatami!

    SUNSHINE-WIKA.BLOGSPOT.COM [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne zdjęcia i mądrze napisany post! :)

    Zapraszam do mnie na nowy post! Koniecznie sprawdź, bo przygotowałam coś fajnego!
    ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM
    facebook



    OdpowiedzUsuń
  14. Ale masz piękne włosy :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja na szczęście jestem osobą bardzo cierpliwą i się nie poddaję, dopóki nie osiągnę celu! Świetne zdjęcia ;)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:
    Nowy post-klik!

    OdpowiedzUsuń
  16. Dużej dawki cierpliwości nauczyła mnie praca z dziećmi :) należy chwytać dzień jak najlepiej można ♥
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja mam wszystkiego dość... i mam brak sił, bo ciągle choruję, kocham swoją pracę, a 2gi raz w ciągu miesiąca siedzę na l4. Piękne zdjęcia, włosy i figura :)
    może masz ochotę na wymianę obserwacji? Jeśli tak, daj znać u mnie, a ja uczciwie się zrewanżuję :* pozdrawiam! kreconowlosaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. You are so beautiful!
    Follow you. Follow me back?

    http://mysweetescapemasha.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja starwm nigdy nie rezygnować z czegos zanim tego nie przemyśle.
    Super zdjecia
    Pozdrawiam i zapraszam paulabiliniewicz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Ślicznie wyglądasz ;)

    http://start-afire.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń