czwartek, 10 listopada 2016

Nie doceniamy tego co mamy


Hej! Co tam u was słychać?
Jakoś ostatnio nie miałam czasu na nic, nie zaglądałam na inne blogi przez co mam wiele zaległości w postach. A dzisiaj chciałam się podzielić moimi przemyśleniami.


Jutro jest Święto Niepodległości i to chyba dlatego pisze na ten temat. Historia Polski bywała różna, nie zawsze było dobrze...ludzie musieli walczyć o swoją wolność. Obecnie, często mamy wszystko, jednak tego  nie doceniamy. Posiadamy dom, rodzinę, możliwość rozwijania się czy wyrażania siebie. Nie musimy się bać, że wracając do domu, nie znajdziemy tam bliskich. Niestety nie wszędzie tak jest, są miejsca gdzie dochodzi do wielu zamieszek, zamachów. Ludzie tracą wszystko. Mimo to uważamy, że to my mamy źle. To nam coś nie odpowiada, a powinniśmy się cieszyć z tego co mamy oraz robić wszystko by było coraz lepiej. Więc jeśli uważasz, iż to ty masz najgorzej, pomyśl...ile jest ludzi, którzy cierpią bardziej. Są takie sytuacje, w których czujemy się naprawdę źle, ale myślę, że na pewno jest coś lub ktoś sprawiający cię szczęśliwym człowiekiem. Proszę, doceniaj to co masz. Szanuj ludzi, otaczających ciebie, a nasze życie będzie weselsze.

                                                                                                          Patrycja <3






25 komentarzy:

  1. ja doceniam to co mam ale jednak czasem zapominam żeby okazać wdzięczność za to np. rodzicom ale zawsze potem jakoś się im odwdzięczam za to co dla mnie robią
    obserwuję i zapraszam do mnie
    http://bygigisa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Prawda, że trzeba szanować innych. Smutne jest to, że niektórzy tego nie potrafią albo nie chcą potrafić...


    https://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podoba mi się przedostatnie zdjęcie :) Co do posta, dzisiaj mamy dzień Niepodległości ,jest mi okropnie przykro ,że tego dnia nie ma mnie w mojej ojczyźnie,że nie udało mi się polecieć do Polski na ten weekend ;/
    Na szczęście za miesiąc to nadrobię :)
    kikawww.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. To prawda, ale wydaje mi się, że coraz więcej ludzi zaczyna otwierać oczy. Fajne buty :). Pozdrawiam! /~Claydi
    Nasz blog :) -> KLIK

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja chyba nigdy nie mówiłam, że jest mi źle w moim kraju. Może nie jest genialnie i polska to nie stany (haha), ale jest ważnym i lubianym przeze mnie krajem.
    Littleredcherrysmile click

    OdpowiedzUsuń
  6. Ostatnio oglądałam film Wołyń- jestem przerażona historią naszego narodu. obserwuję, MAVSELINA :)

    OdpowiedzUsuń
  7. 100% racji! Dlatego staram się myśleć, że jest dobrze i pomagać tym, którzy mają gorzej :) Śliczny look <3 Na prawdę mi się podoba!

    Zapraszam do mnie :)
    annemcosplay.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Oczywiście, że na świecie gdzie są wojny i zamieszki ludzie mają gorzej. I zawsze jak mi źle i twierdzę, że jest kiepsko to myślę, że inni mają gorzej i nie powinnam narzekać...
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  9. Mądrze napisane!

    Zapraszam do mnie na nowy post!
    Będę bardzo wdzięczna jeśli poklikasz w linki! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<


    OdpowiedzUsuń
  10. prawda, często nie doceniamy że u nas jest pokój
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Trzeba doceniać to co się ma bo można to stracić, świetny post :)

    OdpowiedzUsuń
  12. New Balance <3
    zapraszamy do Nas
    www.misiaikicia.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Hej, mam do ciebie ogromną prośbę!
    Mam szansę nawiązać współpracę z DDOB, a Ty możesz mi w tym pomóc! Wystarczy, że klikniesz TUTAJ.
    Wiem, że mogę na Ciebie liczyć i mam nadzieję, że pomożesz! :)

    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<


    OdpowiedzUsuń
  14. Na co dzień martwimy się, że nie zdążymy się nauczyć na sprawdzian, kiedy wyprowadzimy psa, czy znajdziemy czas wolny dla przyjaciół. Narzekamy na brak czasu, szkołę, niedobry obiad. Ale to tylko błahostki w porównaniu z osobami, które martwią się o to czy będą miały co zjeść. Czy ich rodzina jeszcze żyje. Smutne jest to, że niektórzy naprawdę nie doceniają tego co mają i ciągle narzekają, chcąc więcej.

    little-foxblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne zdjęciaa (:

    Zapraszam do mnie ☺ normalbutdidnot.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna kurtka :)
    Zapraszamy na naszego bloga :)

    ourwayoffashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. przepiękne zdjęcia :3 u mnie słychać hmm reaktywację bloga, zapraszam, obserwuję :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Great pictures dear!!! I'm a new follower #57
    Follow me back, please?
    Have a nice day!!!
    Kisses

    http://myspaceofbeautybygiada.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  19. Całkiem niezłe zdjęcia ;) Szczególnie te czarno-białe skradły moje serce!

    Pozdrawiam gorąco ♡♡♡
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  20. Super wyglądasz! :)
    Macie świetnego bloga - OBSERWUJĘ
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  21. Niestety nie potrafimy niczego wystarczająco docenić, dopóki tego nie utracimy. :(
    Piękne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  22. O tak ja na na pewno mam problem z cierpliwością ;)

    OdpowiedzUsuń