piątek, 25 listopada 2016

Organizacja

Hejka!
Ostatnio u mnie jest coraz gorzej z organizacją, nie wiem co na to wpłynęło, może pogoda, która wywołuje senność albo duża ilość obowiązków szkolnych. Chce coś z tym zrobić. Myślę, że dobrym pomysłem będzie zacząć od generalnych porządków w szafie i pokoju. Mając wszystko wokół siebie poukładane od razu będziemy się lepiej czuć. Planuje również wrócić do tego, iż w weekend poświęcałam jeden dzień na odrobienie lekcji czy przygotowanie się do sprawdzianów, które są przewidziane na dany tydzień. Takim moim sposobem na pamiętanie o wszystkich zaplanowanych rzeczach jest przyklejanie karteczek przy biurku, na których pisze datę i co danego dnia ma się wydarzyć. Niestety od jakiegoś czasu to też zaniedbałam. Musze do tego wrócić. Więc jeśli masz problem z organizacją, weź się do roboty. Planuj a będzie Ci o wiele łatwiej z codziennymi obowiązkami i znalezieniem wolnego czasu. A jesień to idealny moment na wieczory spędzone w miłym towarzystwie czy oglądając filmy przy kubku gorącej herbaty. Wykorzystaj to !

                                                                                                         Patrycja <3












34 komentarze:

  1. kochana cudowna bluza! pozdrawiamy ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja akurat nie umiem się ostatnio zorganizować tak jak ty. Karteczki jeszcze przyklejam i na prawdę jest to pomocne. Jednak nie umiem zmotywować się do nauki.
    Littleredcherrysmile click

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialna bluza :* Ja również mam teraz problem z organizacja, ale mam nadzieję, ze to wszystko wkrótce mi się poukłada, tego tobie też życzę! :)
    Odwdzięczam się za każdą obserwację :*
    Zapraszam: http://allixaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. cool!


    Printspirational and stylish wall art for your home!
    http://www.printsandroses.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. ładne zdjęcia ;) moje życie od początku to jedna, wielka dezorganizacja, ale przyzwyczajona jestem :D organizacja chyba doprowadziłaby mnie do szału

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne zdjęcia :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Super stylizacja :)
    https://nicoleotremba.blogspot.com/2016/11/wielki-konkurs-swiateczny.html
    Zapraszam też do mnie na świąteczny konkurs :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz bardzo ładny wygląd bloga, zdjęcia po prostu petarda ♥
    Ja dopiero zaczynam , miło by było gdybyś wpadła na mojego bloga :)
    Ja oczywiście obserwuje i liczę na rewanż :*
    http://bebeautysuue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Super zdjęcia! :)

    http://klaudencja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. też pisze zawsze na karteczkach spr jakie mam na dany tydzień lecz czasami i tak o nich zapominam, bardzo ładne zdjęcia :D
    POZDRAWIAM ♥

    Blonde Brunette & Me

    OdpowiedzUsuń
  11. Porządki to zdecydowanie dobry pomysł. Ja dzisiaj posprzątałam mieszkanie, zrobiłam czystki w szafie i kosmetykach i czuję się jakoś tak lżej. Pozdrawiam i zapraszam

    slavicpowerbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Myślę, że jedno i drugie tak na nas wpływa, ja jeszcze sobie jako tako radzę, ale nie ukrywam - jest cięzko ;/

    MÓJ BLOG
    MÓJ KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  13. Ostatnio nawet gdy zapisuję sobie plan połowa z tych rzeczy nie wychodzi, ale staram się to naprawić. Zdjęcia mają mega klimat!
    https://xartday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. U mnie nie ma czegoś takiego jak organizacja :') W weekendy staram się odpoczywać ile się da ale także zawsze staram się odrabiać lekcje w miarę możliwości i chęci. Najważniejsze jest nastawienie :)

    little-foxblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Zawsze staram się zaplanować swój czas, aby potem nie robić wszystkiego na wariata. Bardzo ładne zdjęcia i naprawdę świetna bluza *.*
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. u mnie jest dokładnie tak samo, jakoś ostatnio w ogólne nic nie potrafię zorganizować
    co do twojej stylizacji- jak zwykle prezentujesz się świetnie ;)

    http://justemsi.blogspot.com/ odpowiadam na obs ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Cześć, chciałam Cię zaprosić na KONKURS na moim blogu!
    Do wygrania świetna nagroda! Na pewno umili Ci świąteczne wieczory, a może przyda się na prezent dla bliskiej osoby? :)

    KONKURS
    ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM



    OdpowiedzUsuń
  18. Zawsze w roku szkolnym mam taki moment, w którym totalnie olewam organizacje. Uważam, że jest to najgorsze co mogę tylko zrobić. Życie według planu jest tysiąc razy lepsze :)
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  19. Organizacja czasu to coś, czego zdecydowanie ostatnio mi brakuje :/

    OdpowiedzUsuń
  20. super te zdjęcia, robią wrażenie! a dar organizacji to cenny dar :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ta pogoda przyczynia się do tego, że można zapomnieć o organizacji. Mi póki co jeszcze wychodzi ale czuje jak czasami tracę nad tym kontrolę :D
    Cudowne zdjęcia!
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  22. U mnie też organizacja straasznie kuleje! Ale jakoś jeszcze żyję ;) Co nie zmienia faktu, że czas najwyższy się już ogarnąć z tym wszystkim... Cudne włosy, kochana!

    Pozdrawiam gorąco ♡♡♡
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  23. Niestety tez mam problem ostatnio z organizacją. Myślę, że jest to spowodowane studiami i zbyt duża ilością nauki oraz wstawaniem rano i siedzeniem na uczelni do wieczora :(
    Zapraszam https://natalie-forever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. super outfit!!!! <3

    Zapraszam do mnie: http://roxyolsen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Ślicznie wyglądasz i super bluza!
    Hmm, dla mnie dobrze sprawdzają się kartki na ścianie gdzie zapisuję sobie sprawdziany w danym miesiącu, tygodniu itd. albo aplikacja Evernote bo telefon mam praktycznie zawsze pod ręką, więc wszystko na bieżąco zapisuję :D

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. have progressed to come to be longer lasting and simpler to use. even though those changes have made them much less of. http://guidemesupplements.com/dermessence/

    OdpowiedzUsuń
  27. due to the fact 1994, the FDA has received and investigated extra than 800 lawsuits of fitness issues related to the usage http://www.healthsupreviews.com/neurocyclin/

    OdpowiedzUsuń