poniedziałek, 7 listopada 2016

Zbliża się zima !

 Hejka!
U nas zawitał już pierwszy śnieg. Padało w zeszłym tygodniu i dzisiaj. Czuć zbliżającą się zimę. W szkole mamy tak zimno, że niektórzy chodzą z kocami,a dzisiaj nawet termos z herbatką się pojawił :) Chyba nie grzeją zbytnio...A jaka pogoda jest u Was!?
Nie mogę doczekać się śniegu i tego świątecznego nastroju, chociaż będąc w weekend na zakupach zastanawiałam się, czy to już nie jest czasem grudzień, bo wszędzie zimowe ozdoby. Sprzedają już mikołaje i choinki <3 W Jysku były cudowne przedmioty. Chyba też chcą przyśpieszyć czas. Nawet reklamy w telewizji świąteczne, co wydaje mi się trochę dziwne.
Z czym mi się kojarzy ta pora roku? Z wracaniem do domu, gdy jest już ciemno, gorącą wodą z cytryną na katar, kolorowymi lampkami na domach, ozdobionymi ulicami, co pewnie już niebawem zobaczymy, a no i oczywiście nie można zapomnieć o Kevinie, haha, który na pewno pojawi się w telewizji wielokrotnie. Zdjęcia z śniegiem na pewno będą wyglądać cudownie. Wprowadzą w klimacik, który niestety szybko minie i będziemy oczekiwać znów wakacji, a potem na nowo zimy.
Dlatego ten czas tak szybko leci. Pamiętam, że niedawno zaczynałam gimnazjum, a teraz muszę już zacząć myśleć co dalej będę robić. Jest to dla mnie bardzo trudny temat, bo nie wiem, czy akurat ten zawód, który sobie wybiorę i w którego stronę podejmę kroki będzie tym co chcę robić w przyszłości. Ale mam zamiar wykorzystać ten czas, w którym nie muszę się jeszcze przejmować, bo chcę mieć co wspominać w dorosłym życiu.

                                                                                  JULIA














12 komentarzy:

  1. Ja nie przepadam za jesienią, ale zima to co innego!
    bardzo ładne zdjęcia, masz przepiękne włosy! zazdroszczę koloru!
    Mój blog - kliknij! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam takie same spodnie ;))
    A jeśli chodzi o Twoje włosy to są po prostu idealne ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz przepiękne włosy. Pozdrawiam cieplutko, MAVSELINA :)

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie też już wieje zimą. Te reklamy to lekka przesada.. ale Kevin już leciał więc co zrobić. Pamiętam jak nie chciałam opuszczać podstawówki a teraz jestem już w II klasie gimnazjum. Za niedługo czeka mnie test a potem nie wiem co zrobię i gdzie pójdę.

    little-foxblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zdjęcia :)

    Obserwujemy :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Mimo tych reklam, świątecznych rzeczy w sklepach dalej nie czuję tego klimatu. A trochę śniegu już sypło. Jeszcze niby dużo czasu do świąt, a jednak już zaraz będą. Cuudowne zdjęcia!
    http://xartday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Pamiętam jak chodziłam jeszcze do gimnazjum,że w listopadzie ,grudniu chodziłam w kilku bluzach ,bo wiecznie było zimno. W Polsce z tego,co wiem jest teraz dużo zimniej niż u mnie, w Holandii potrafi być jeszcze 10-15 stopni na plusie i wątpię,że na święta chociaż spadnie śnieg,jak co roku...ehh . Ale ogólnie to nie mogę doczekać się świąt,w moim pokoju na razie są dekoracje świąteczne,ale już za miesiąc będę je zmieniać <3
    kikawww.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna stylizacja i przecudowny kolor pomadki ;)

    http://pineapplegirlsblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwszy śnieg? Już? Szybko. Ja czekam z niecierpliwością na zimę. Jesień jest okropna. Jeszcze ponad miesiąc i święta <3
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  10. Hah u mnie też padał pierwszy śnieg, dzisiaj xD
    Śliczne zdjęcia *.* Masz urodę modelki i przepiękne włosy ^^
    Pozdrawiam cieplutko :)

    http://lucy--chan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja tylko czekam, aż wszystko dookoła się zaśnieży ♥
    Jesteś piękna ♥

    https://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. super wyglądasz! obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń