poniedziałek, 19 grudnia 2016

Christmas Tag

Już za kilka dni święta Bożego Narodzenia, więc myślę, iż jest odpowiedni czas na Christmas Tag. Trochę go skróciłam ale mam nadzieje, że się Wam spodoba. No to zaczynamy...

1.Jak przystrojoną i jaką będziesz mieć w tym roku choinkę?
Odkąd pamiętam w moim domu, w czasie świąt pojawiała się żywa choinka.
Jeśli chodzi jak będzie przystrojona...to zapewne znajdzie się na niej dużo kolorów.
2.Co chciałbyś zobaczyć w tym roku pod swoją choinką?
W sumie to nie wiem, nie mam czegoś konkretnego co bym chciała. Ucieszę się z każdego drobiazgu :)
3.Jakie są twoje ulubione świąteczne filmy?
Myślę że, ,,Listy do M". Pierwsza jak i druga część. W sumie to nie znam wielu świątecznych filmów.


4.Jak wyglądają święta w Twoim domu?
Chyba tradycyjnie, jak w większość polskich domach. Święta jest to czas, w którym spotykam się z rodziną, a wokół nas znajduje się duuużo jedzenia...hihi :)
5.Jaki jest twój ulubiony zapach świąteczny?
Na pewno będzie to zapach pierników.
6.Ulubiona świąteczna potrawa?
Zdecydowanie barszcz i pierogi, no i oczywiście wszelakie ciasta.
7.Odliczasz dni do świąt?
Tak :)
8.Cz kiedykolwiek budowałaś domek z pierników?
Nie i mam nadzieję, że kiedyś zbuduje.
9.Ulubiony świąteczny napój.
Gorąca herbatka albo kakao.

                                                                         Patrycja <3










JAK WY BYŚCIE ODPOWIEDZIELI NA TE PYTANIA. DAJCIE ZNAĆ W  KOMENTARZACH :)

12 komentarzy:

  1. Wczoraj właśnie oglądałam listy do M i całkiem leciutki film ;D
    piękne zdjęcia :D
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczne zdjęcia! Ja też odliczam dni do świat, super odpowiedzi, fajnie lepiej Cię poznać :D
    Pozdrawiam c; /~Kinga
    Mogłabym Cię prosić o poklikanie Tutaj ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja chyba tylko raz miałam żywą choinkę na święta :)
    Piękne zdjęcia!
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej! Mamy dla Ciebie propozycję współpracy. Jeśli masz ochotę, skontaktuj się z nami na adres mailowy: polandmarketing@rabble.se. Pozdrawiam serdecznie, Karolina Adamek.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nigdy nie miałam żywej choinki na Święta.
    Woo ile śniegu u Ciebie, ślicznie.
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja z kolei uwielbiam barszcz i uszka! Taka wymiana :) Wesołych świąt! Pozdrawiam cieplutko ;)
    Tak Po Prostu BLOG [klik]
    U mnie na blogu trwa rozdanie, zapraszam do udziału! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Chciałabym mieć żywą choinkę w domu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja do świąt dni nie odliczam. Kiedyś tak robiłam, ale już mi przeszło.
    W tym roku bardzo chciałam mieć żywą choinkę, ale niestety nie udało się. Stoi sztuczna. :/
    Pozdrawiam!
    magia-ksiazek-recenzje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Super tag! Śliczne zdjęcia! :)
    pooositivee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Prześliczne zdjęcia u mnie w miejscowości nie było w tym roku śniegu <3
    http://xwxeed0.blogspot.com/2017/01/witam-w-2k17.html zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne śnieżne zdjęcia! Wow! :) melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. super stylizacja, powodzenia w dalszej pracy ( ;
    zapraszam: http://fancycares.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń