środa, 7 grudnia 2016

Jak dobrze spędzieć GRUDZIEŃ?

Hejka!

Mamy już za sobą pierwszy tydzień grudnia :)
Czas bardzo szybko leci, bo coraz bliżej do Świąt. Spędzenie tego okresu przygotowań jest bardzo ważne. To moment warty zapamiętania, jeden z najważniejszych i najdłużej oczekiwanych w roku.


 

Jak dobrze spędzić grudzień?

1. Zrób coś dla siebie. Wymyśl jakieś wyzwanie lub odmów sobie czegoś. Nawet najmniejsze zadania, które stawiamy przed sobą prowadzą do osiągnięcia sukcesu. Nie musi być to nic wielkiego, ale trzeba spróbować. Odmówienie słodyczy, codzienne ćwiczenia, zdrowe odżywianie, czytanie codziennie książki, ograniczenie siedzenia w telefonach, przed komputerem, czy telewizorem...
Zacząć można w każdym momencie !

2.Spędź czas z rodziną i przyjaciółmi. Możecie wspólnie upiec pierniki <3 Z bliskimi dobrym pomysłem zawsze jest przyozdobienie całego domu lub zwyczajne posiedzenie przed kominkiem, porozmawianie lub nawet obejrzenie śmiesznej komedii.

3. Uszczęśliw kogoś - na pewno sprawisz komuś przyjemność dając mu jakiś upominek. Dlatego możesz sobie odkładać część kieszonkowych, aby kupić coś skromnego np. rodzicom, rodzeństwu

4. Upamiętnij cały grudzień zdjęciami. Wszystkie najpiękniejsze i najważniejsze momenty warte są zapamiętania. W Święta przy gorącej czekoladzie i cudownym klimacie obejrzenie tej pamiątki, do której będziesz mógł/mogła cofnąć się w każdym momencie, sprawi Ci ogromną przyjemność.

5. Chodzenie na roraty ;)  Kościelne przygotowania są także bardzo ważne. Mają otworzyć nasze serca na ten ważny moment. Zmuszają do refleksji w tym okresie, przemyśleń co należy zmienić, poprawić w naszym zachowaniu. Pomagają dobrze spędzić Święta Bożego narodzenia.
Najgorsze jest to wczesne wstawanie, ale wszystko jest możliwe :-*
                                                                                                                                     JULIA












                                                                 PŁASZCZ, SZALIK-H&M
                                                                           BUTY-CCC

8 komentarzy:

  1. Piękne zdjęcia ^^ mój grudzień spędzam w pracy i mija mi strasznie szybko :)
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny płaszczyk ;) Ja z czasem wiem co mam zrobić, nawet mam go za mało, żeby móc zrobić to co planuje : )

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna stylizacja :)
    Co do spędzania grudnia to niestety nie mam zbytnio czasu wolnego. Studia strasznie mnie pochłaniają i jeszcze planuję wesele. Na roraty zacznę chodzic od jutra :)
    Zapraszam http://natalie-forever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi niestety ciężko jest dobrze spędzić grudzień bo w pracy mam urwanie głowy (myślę, że w większości miejscach tak jest) :)
    Piękny płaszczyk! :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  5. Grudzień jest dla mnie wyjątkowym miesiącem. Uwielbiam te wszystkie przygotowania. Pomaganie mamie czy babci w sprzątaniu, gotowaniu. Wspólne pieczenie pierniczków. A później ich ozdabianie wspólnie z siostrą. Uwielbiam ten rodzinny czas.

    Pozdrawiam :)
    http://perypetieoliwii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Osobiście nie mogę się doczekać Świąt :) obserwuję :)
    http://poszukiwacze-okazji.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. ŚWIETNY BLOG <3
    Super post!!

    Zapraszam do mnie na nowego posta: http://roxyolsen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń