piątek, 6 stycznia 2017

BFF TAG


Dawno nas tutaj nie było...no niestety ostatnio dużo się dzieje i nie mamy czasu nie bloga. Teraz będzie lepiej, postaramy się wrócić do regularnych postów. Dzisiaj dowiecie się trochę o nas i o naszej przyjaźni. Miłego czytania :)

1. Jak i gdzie się poznałyście ?
Poznałyśmy się w szkole 8 lat temu. Trafiłyśmy do tej samej klasy i przydzielono nas do jednej ławki. Tak zaczęła się nasza przyjaźń!


2. Jak mogłybyście gdzieś razem pojechać, gdzie by to było?
Jakieś ciepłe miejsce (np. Dominikana) albo USA.
Na pewno razem zwiedzimy wiele miejsc...mamy taką nadzieje.
 

2. Szpilki czy płaskie buty ?
Płaskie buty najlepsze i najwygodniejsze !


3.Co najbardziej w sobie lubicie ?
Chyba prawie wszystko. Np. dobrze się dogadujemy w większości rzeczach lub idziemy na kompromis. Zawsze  mamy się z czego pośmiać i pożartować, więc nigdy nie jest nudno.
Nie udajemy kogoś kim nie jesteśmy.



                4. Komedia, horror czy filmy romantyczne ?
                                 Julia- Zdecydowanie filmy romantyczne, najlepiej jakiś porządny wyciskacz łez.
                                 Horrory mnie zbyt straszą, ale jak ktoś namówi to zawsze mogę obejrzeć. 
                                Patrycja-Ostatnio chyba horror, uwielbiam tą odrobine grozy hihi, no komedie romantyczne też bardzo lubię.


5.Jakie jest wasze, najlepsze, wspólne wspomnienie ?

Wspomnień mamy bardzo dużo, ale nie ma tego najlepszego.
Wszystkie są wspaniałe! Wycieczka do Warszawy i Zakopanego,
wspólne nocki i ,,odpały'', zakupy, sesje i napotkane przygody
oraz wiele innych...


6.Ulubiony film ?
Mamy wiele ulubionych filmów ;) np.
,,3 metry nad niebem''
,,Ósmoklasiści nie płaczą''
,,Angus, stringi i przytulanki''
,,Zostań jeśli kochasz''
,,Ostatnia piosenka"

7. Ulubiony program telewizyjny ?
Top model <3 Nie ma to jak czekać cały rok na następną edycję.


8. Jak spędziłyśmy sylwestra?
Sylwester był wspaniały! Miałyśmy nockę, w nocy poszłyśmy na dwór i prawie
dostałyśmy petardą. Obejrzałyśmy horror ,,Istnienie'', który jest dość skąplikowany.
Spać położyłyśmy się po godz.7, także imprezowałyśmy do samego rana.


9. Piosenka , przy której bardzo dobrze się bawicie?
Lubimy sobie potańczyć i pośpiewać do disco polo :))
np.
10. Czy ubieracie się podobnie?
Ostatnio nasze style się upodobniły. Mamy parę takich samych ubrań.

Julia&Patrycja



A wy macie swojego przyjaciela? Jak tak opiszcie waszą przyjaźń :)



                                                                                                                                               



32 komentarze:

  1. Fajnie, że macie siebie nawzajem :) Długo się znacie :)

    Pozdrawiam ;)
    Tak Po Prostu BLOG [klik]
    Zapraszam w wolnej chwili do mnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jesteście do siebie bardzo podobne :D
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. Chciałam ten tag wykonać z moją przyjaciółką. Jednak ona nigdy nie stanęłaby ze mną do zdjęć. Ja swoją bff też poznałam w szkole.

    http://sharpeee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Moją przyjaciółkę poznałam 13 lat temu w szkole i również do tej pory się przyjaźnimy choć mieszka w Niemczech :)
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  5. Długo się znacie :) Ja swoją przyjaciółkę poznałam 20 lat temu gdy się urodziłam. Mowa tu o mojej siostrze :D
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  6. To wspaniałe mieć taką bliską osobę przy sobie.
    Z filmów o przyjaciółkach mogę wam polecić Stowarzyszenie wędrujących jeansów.

    Pozdrawiam :)
    http://perypetieoliwii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Też wolę płaskie butki :) Obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale jesteście do siebie podobne, jak siostry! Mega post :d
    MÓJ BLOG:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przyjemnie jest popatrzeć na dwie, tak dobrane przyjaciółki :) Powodzenia!

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  10. fajnie się na Was patrzy! zazdroo ( :
    zapraszam: http://fancycares.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. I loved the TAG the pictures are beautiful.
    I just follow the blog, follow back?
    Kisses
    http://virginiaferreira91.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudne zdjęcia i styylizacja^^
    Jesteście cudowne ♥

    Giulietta

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne zdjęcia, widać na nich taka fajna przyjaźń :) Co mnie dziwi mamy dosłownie take same ulubione filmy :D
    Pozdrawiam c; /~Kinga
    Unpredictabble

    OdpowiedzUsuń
  14. ja stawiam na przyjaźń damsko-męską :)
    Pozdrawiam,
    Urban Vagabond

    OdpowiedzUsuń
  15. Great blog :)

    http://shizasblog.blogspot.com/

    Would you like to follow each other on Gfc???Please follow my blog ll follow back.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ślicznie wyglądacie! Ciekawy tag!

    Jull.pl - klik!

    OdpowiedzUsuń
  17. śliczne jesteście obie! fajny tag:*

    Pozdrawiamy cieplutko,
    www.twinslife.pl (klik)

    OdpowiedzUsuń
  18. W dzisiejszych czasach bardzo trudno znaleźć prawdziwego przyjaciela. Fajnie, że wy macie siebie nawzajem. Bardzo długo się przyjaźnicie. Niektóre przyjaźnie po takim czasie się wypalają. I ładnie wyglądacie razem na zdjęciach.

    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudownie wyglądacie!

    Zapraszam na nowy wpis! Koniecznie sprawdź, bo przygotowałam coś fajnego! :)
    ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM



    OdpowiedzUsuń
  20. Warto pielęgnować taką przyjaźń !

    suszilifestyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Widać, że świetne z Was dziewczyny, pielęgnujcie tę przyjaźń :3 Świetne zdjęcia <3

    VLEKSVNDRV

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajny tag :)
    http://treamicii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja mam przyjaciolki od 12 i 8 lat. Jesteście śliczne!
    Super zdjęcia!
    Mój blog♡

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo lubię takie posty
    Zdjęcia są po prostu cu-do-wne!
    Wyglądacie bosko
    Pozdrawiam :*
    Oliwia Felkel - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajnie jest mieć taką przyjaciółkę. Ja na szczęście tez mam :)
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetny tag!

    Zapraszam do mnie. Będzie mi bardzo miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad w postaci obserwacji oraz komentarza. ☺ normalbutdidnot.blogspot.com (click)

    OdpowiedzUsuń
  27. Jestescie pieknymi mlodymi kobietkami i oby Wasza przyjazn trwala jak najdluzej :)

    OdpowiedzUsuń
  28. zabiorę się z wami chętnie do USA hah <3
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  29. Wyglądacie jak bliźniaczki :) ! piękne są te sweterki, lubię takie kolorki :)

    Dodaję do obserwowanych!!

    Diamentowe myśli - MÓJ BLOG KLIK
    Mało brakuje mi do 210 :) Pomożesz?

    OdpowiedzUsuń