czwartek, 16 lutego 2017

Co u mnie słychać?

                    Hejo! To uczucie kiedy chciałabyś napisać coś o sowich feriach...A tak naprawdę nic nie robiłaś przez bite dwa tygodnie. Nie dawno miałam to wyczekiwane wolne, niestety bardzo szybko mineło, zresztą jak zawsze. Co robiłam ? W sumie nic ciekawego. Głównie spędzałam czas w domu, kombinowałam trochę w kuchni i wypróbowałam kilka naprawdę ciekawych przepisów. Może kiedyś pojawi się na tym blogu jakiś foodbook czy coś takiego. Co myślicie? Starałam się też wykorzystać to, iż mam czas i jak najwięcej ćwiczyłam.





W pierwszym tygodniu spędziłam mile czas z Julia na zakupach i sesji❤. No oczywiście były też wypady na zdjęcia z innymi osobami( bo ja to taki dobry fotograf jestem haha). Jednym z lepszych dni to dzień w którym pojechałam na łyżwy, ponieważ było to takie moje małe marzenie. Widziałam też w kinie bardzo, ale to bardzo dobry film. Nazywał się on ,,Ukryte Piękno". Polecam kazdemu, sparwia że zaczynasz patrzeć na świat w inny sposób. Praktycznie to wszystko. Czyli moje ferie były typowym odpoczynkiem, ale cieszę się bo mam teraz dużo energii do nauki a ona się przyda .



(Zdjęcia są trochę stare hihi)






Jak wam minęły ferie? A może jeszcze one trwają? Jak je spędzacie?

Patrycja


35 komentarzy:

  1. Cudownie wyglądasz,zdjecia są przepiękne! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. O jejuuu ja juz mialam tak dawno ferie i tesknie za nimi

    magdawiglusz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zdjęcia i koszula w kratę! <3 Ja właśnie mam ferie jednak na razie nic ciekawego się nie wydarzyło. Nadrabiam zaległości w oglądaniu filmów haha :D
    Pozdrawiam :*
    http://mishmashbyalice.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne zdjecia :) podoba mi się koszula :D

    grlfashion.blogspot.com
    Zapraszam ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. ja w swoje ferie doslownie leniuchowałam, nawet nie wiem kiedy ten czas zleciał ! Superowe zdjęcia kochana :*
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com
    Zapraszam również na snapa prowadzonego przez różne osoby z bloga,yt czy ig
    bestgirlsteam7

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale słodko włosy ci się puszą na tym pierwszym zdjęciu :)
    Bardzo ładne zdjęcia, koszula bardzo mi się podoba, ostatnio kupiłam podobną :)
    Pozdrawiam i życzę miłego dnia :) !
    Diamentowe myśli - klik

    OdpowiedzUsuń
  7. Naprawdę znalazłaś świetną miejscówkę na zdjęcia ;) Podoba mi się te otoczenie, myślę że jest dobre do sesji :)
    http://nazywamsiemilena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Super zdjęcia :)
    widzę ,że u ciebie wiosna w pełni :)
    Piękne jest te pierwsze zdjęcie :)
    Mało brakuje mi do 180 obserwatorów. Pomożesz?
    Nie mogę przegapić tak świetnego bloga- obserwuje!!! Czekam na kolejne posty!!!
    ONLY DREAMS - KLIK ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Właśnie podobnie jak Ty nic konkretnego w ferie nie robiłam, ale za to się wyspałam! ;D Obserwuję :*
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  10. Mnie od tego roku ferie nie obowiązują ale jakby je miała to pewnie też bym nic nie robiła specjalnego :D Ot, tak bym tylko odpoczęła. Zdjęcia super! :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam koszule w krate :) czerwone wymiatają :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bo wszystko co dobre szybko się kończy ;) Super koszula!

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne zdjęcia, wyglądasz naprawdę cudownie! Co do ferii, moje wciąż trwają, jednak sama nie wiem jak to możliwe, że połowa już za mną. Czas leci zbyt szybko...

    W wolnej chwili serdecznie zapraszam do mnie ❤
    modaiurodawedlugjulii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Moje ferie także nie były jakieś magiczne. Śliczne zdjęcia :D

    little-foxblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. U mnie w zasadzie tylko sen i praca przeplatana rozrywkami. To chyba jedyny czas kiedy mogę się w końcu wyspać. Normalnie w tygodniu szkolnym sypiam po 6 godzin.

    Mój kawałek Internetu

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne zdjecia , super koszula ;)
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Większość z nas chyba nic nie robiła przez 2 tygodnie ferii, piątka! :D

    Zostaję na dłużej- obserwuję :)
    teyzz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. ja niestety ferii nie mam już ;) ale wzięłam sobie 5 dni wolnego (więc takie jakby ferie :D) i przygotowałam dom pod remont :) więc aktywnie.
    super zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetna koszula

    Zapraszam do mnie. Będzie mi bardzo miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad w postaci obserwacji oraz komentarza. ☺ normalbutdidnot.blogspot.com (click)

    OdpowiedzUsuń
  20. cudne zdjęcia i bardzo ładna ta koszula :D
    Pozdrawiam Cieplutko <3

    blondbme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne zdjęcia ;) CZERWIEŃ TO ZDECYDOWANIE TWÓJ KOLOR ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. zakochałam się w zdjęciach! ja mam jeszcze ferie i mam nadzieję, że ten tydzień będzie nieco bardziej produktywny niż poprzedni :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczne zdjecia, bardzo ładnie Ci w tych kolorach ubrań :)
    łyżwy to fajna sprawa, ale ja niestety jestem dopiero na początku drogi żeby nauczyć się na nich jeździć :)
    fajny blog - dodaję do obserwowanych :)
    w wolnej chwili zapraszam rownież do mojego skromnego kącika :)
    https://wkacikuurodowym.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Genialne miejsce na zdjęcia! Szkoda że w pobliżu mnie takiego nie ma..
    https://devildisorders.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajna koszula ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Zazdroszczę ferii :)
    Ja mam co prawda dwa weekendy wolnego od szkoły, ale mimo wszystko pracuję...
    Pozdrawiam,
    Olga

    OdpowiedzUsuń