czwartek, 23 lutego 2017

Małe Rzeczy A Cieszą



Czasami takie małe, niby zbytnio nie istotne w naszym życiu sprawy, a mogą naprawdę wiele radości wnieść do codzienności. Ja jestem zdania, iż marzenia się nie spełniają, marzenia się spełnia. Więc to my decydujemy czy uda nam się je zrealizować. Niestety, czasami przeciwności losu przeszkadzają nam jak tylko mogą, lecz nie poddawajmy się. Wiec, że wszystko jest możliwe. Te drobne zrealizowane cele, czynią nas szczęśliwymi ludźmi. 

Jest coś co chcesz zrobić? Przeżyć?...nawet pewne, małe pragnienie? 
Staraj się, rób wszystko aby to spełnić. Może tak jak ja nigdy nie jeździłeś na łyżwach a chcesz spróbować tych sił w tym sporcie. Weź np. przyjaciółkę, mamę...kogokolwiek. Spędź ciekawie czas i realizuj swoje cele. Może to naprawdę śmieszne ale, bardzo cieszyłam się wchodząc na lodowisko po raz pierwszy w moim życiu! Jestem z siebie dumna, bo nie zaliczyłam ani jednego upadku, a nawet poszło mi całkiem nieźle ;)                   

                                                                                               Patrycja           










                                       

Zdjęcia jeszcze z ferii :) Taki zimowy klimacik.

15 komentarzy:

  1. Bardzo ładne zdjęcia, masz cudownego bloga i życzę powodzenia w realizacji !
    Obserwuję kochana :)
    Zapraszam : diamentoowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Drobnostki potrafią zdziałać cuda, mogłabym podać identyczny przykład w moim życiu z tymi łyżwami :) I dobrze napisałaś "marzenia się nie spełniają , je się spełnia " ,a to czy nam się uda to już zależy od nas. Bardzo przyjemny wpis :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie , kikawww.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnio robię więcej rzeczy, które po prostu chcę. Inne może trochę się zawaliły, ale spełniam marzenia, bo w końcu żyje się tylko raz. Masz prześliczne włosy, zdjęcia boskie!
    http://xartday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne zdjęcia, klimatyczne.

    OdpowiedzUsuń
  5. ja też jestem zdania, że marzenia się spełnia i będę do nich dążyła całym moim serduchem

    magdawiglusz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Najważniejsze to nie poddawać się w dążeniu do spełnienia marzeń :)

    lolliesolies.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj tak! Nawet te najmniejsze zrealizowane cele cieszą najbardziej. Dobrze napisane "marzenia się nie spełniają, marzenia się spełnia" <3
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ładne zdjęcia :*

    http://kataszyyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Właśnie nie zawsze da się zrealizować te marzenia przez przeciwności losu. Czasem naprawdę nie da się ich przeskoczyć.
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  10. Hi.. Your blog is so good i love your post and images please keep on to post anymore i still waiting for new posts


    spesifikasi kamera gopro

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne zdjęcia tak jak ty! 😍😘😂😂

    Zapraszam do Mnie 😘 --> https://dreamstyleblogger.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń