sobota, 4 marca 2017

Jak przygotować swoją szafę na wiosne?

Tak więc zaczął się już marzec. Niedługo wiosna, czyli coraz bliżej cieplejszych dni <3 Nie trzeba będzie już nosić tych grubych ubrań, kurtki, czapki, bo wieje. Po prostu marzenie, które już niebawem się spełni! Wiosna to idealny czas na wszelkiego rodzaju porządki, przede wszystkim te w szafie. Może nadszedł wreszcie czas na jakieś zmiany?

1. Najlepiej z początku przemyśleć ile procent tego co masz nosisz. Większości ubrań pewnie nie miałaś/eś okazji założyć. Korzystaj z wszystkiego. Wystarczy odpowiednio je z czymś dopasować.

2. Odnajdź swój własny styl. Nie bój się zdania innych ludzi na temat tego, jak wyglądasz, co masz na sobie, że nosisz coś, co wyszło już z mody. Zakładaj na siebie to, w czym czujesz się sobą, czyli bardzo dobrze.

3.Wyjmij wszystkie ubrania z szafy i posegreguj je według rodzajów – spodnie, koszulki, bluzki, swetry, sukienki, spódnice, itd. To naprawdę ułatwia życie, pomaga szybciej podejmować decyzje. Dzięki temu dowiesz się także, co tak naprawdę masz w swojej garderobie i zaczniesz zwracać na nią uwagę.

4.W jednej grupie ubrań są z reguły te znienawidzone, stare, za małe, za duże i wszelkie tego rodzaju. Pozbądź się ich albo je przerób, coś doszyj, dodaj, odetnij. Z nienoszonej rzeczy może powstać coś rewelacyjnego! Coś zupełnie innego. A po co marnować ubrania/

5.Zanim wybierzesz się na zakupy, przyjrzyj się najnowszym trendom. Będziesz wiedziała za czym najlepiej rozglądać się. Kup coś nowego, może to pozwoli Ci odnaleźć siebie w świecie mody .

6. Zwróć uwagę na dodatki, które wprowadzają cos nowego i zmieniają stylizacje. Takie małe gadżety mają swoją moc.



                                                                       JULIA


















26 komentarzy:

  1. Bardzo dobre rady! Też mam kupkę znienawidzonych rzeczy, chętnie coś z nimi zrobię :)
    Pozdrawiam ;)
    Tak Po Prostu BLOG [klik]
    Zapraszam w wolnej chwili do mnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy post. W mojej szafie zdecydowanie brakuje porządku, jednak ludzkie lenistwo robi swoje. Celem u mnie na tą wiosnę są kolorowe ubrania, a nie czerń przez cały rok.
    Pozdrawiam ♥

    https://patutka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna stylizacja bardzo w moim stylu :) pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam robić porządek w szafie na wiosnę. Zazwyczaj wiąże się to z dużymi zakupami :P

    SUNSHINE-WIKA.BLOGSPOT.COM [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczne zdjęcia, super zestawienie! :*

    neversaynever171.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Jejku ale ty jesteś ładna :*
    Piękne masz zdjęcia :)
    ~ Obserwuję ~
    Zachęcam zajrzeć na mojego bloga jestem pewna ,że znajdziesz coś dla siebie :)
    oraz zachęcam do pozostawienia po sobie śladu w postaci obserwacji oraz komentarza :)
    ONLY DREAMS - KLIK ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Zawsze gdy biorę sie za porządki w szafie z myślą, że czegoś się pozbędę to jest na odwrót. Mimo, że w czymś nie chodzę bo nie ma okazji to nie wyrzucę ani nie przerobię bo mi szkoda takiego ciucha :D
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  8. o jejuu moją cała szafę przydałoby się poddać jakiejś magicznej metamorfozie, do dzisiaj nie mam pojęcia czemu niektóre rzeczy kupiłam i tak sobie leżą na dnie ani razu nie założone uhh

    magdawiglusz.blospot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny post :), bardzo przydatny. Ja te rady już wcieliłam w życie. Pozdrawiam! /Klaudia
    NASZ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  10. Najchętniej nie wyrzucałabym starych ciuchów i wiecznie kupowała nowe! :D
    Bardzo fajny post i cudowna stylizacja! Twój sweter jest czadowy! ♥

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny blog!
    Obserwuję i zapraszam :)

    http://lifeforbeautymoments.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. piękne zdjęcia. Jestem wręcz zachwycona Twoimi włosami! :)
    ja jestem w trakcie wiosennych porządków w szafie ;) wszystko, czego nieubrałam od roku wyrzucam :P

    OdpowiedzUsuń
  13. Super styl i świetne zdjęcia. Czym je robisz i w jakim programie przerabiasz? <3 :*
    Mój blog ---> KLIK

    OdpowiedzUsuń
  14. Naprawdę przydatny post i genialne zdjęcia
    dose-of-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajne rady i śliczna stylizacja!
    Bardzo ładnie wyszły Twoje zdjęcia ;)

    Zapraszam do mnie i jeśli blog się podoba zachęcam do obserwacji, będzie i bardzo miło ;)
    http://livetourevel.blogspot.com/2017/03/bcaa-ile-po-co-jak.html

    OdpowiedzUsuń
  16. aaaa! ale genialne zdjęcia! <3
    BLOG
    INSTAGRAM
    Wpadnij! ;*

    OdpowiedzUsuń
  17. "Znajdź swój styl", "zrób ze starych rzeczy coś nowego"... zabrakło mi propozycji, ale reszta pomysłów fajna. Ja polecam właśnie przejrzenie aktualnych trendów, bo to źródło inspiracji. Śliczna stylizacja :)
    mój blog, zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciekawy wpis :3 zdjęcia również mi się podobają.
    Zapraszam do mojej krainy:https://emi-chan-magicworld.blogspot.com/
    XOXOXOXOXOXO
    Emi Chan

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajne rady i zdjęcia. Masz cudowne włosy !
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com
    Poklikałabyś w linki w najnowszym poście? Z góry dziękuję <3

    OdpowiedzUsuń
  20. piękne zdjęcia!

    MÓJ BLOG: HTTP://KAAYEN.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  21. Ostatnio przeszłam przeprowadzę, więc wtedy pozbyłam się wszystkiego z szafy co zbędne. Ale powoli zmienia mi się styl ze sportowego w bardziej elegancki. Zaczęłam nosić spódnice i żakiety zamiast bluz i adidasów. Czasem taka odmiana jest przyjemna :)
    Bardzo ładne zdjęcia. Rewelacyjny sweter!Widzę kabaretki, ale dla odmiany białe, a nie czarne. Super!
    Obserwuję :)
    ann-aspiration

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajna klasyczna stylizacja. :)

    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Hej! Świetny post, jesteś naprawdę megaaa śliczna :)

    obserwuje i zapraszam do mnie :
    http://milentry-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń