wtorek, 21 marca 2017

Za co lubię wiosnę?

Hejka!
Co tam u was słychać? U mnie standardowo mało czasu, jednak robię wszystko by być zorganizowana. Pomimo, iż mam sporo nauki fajnie spędziłam ostatnie dni. Najpiękniejsze jest to, że dzisiaj PIERWSZY dzień wiosny. Według mnie każdego cieszy ta wiadomość. Może pogoda nie jest najlepsza, lecz mam nadzieje, że będzie coraz cieplej.



Co lubię w tej porze roku?
  • Na pewno będą to kolory. Na dworze pełno barwnej roślinności. A także do szafy zawitały już u mnie jakieś inne kolory niż czerń czy szarość. Nasz ubiór zaczyna być bardziej kreatywny jeśli chodzi o paletę barw naszych kreacji heh.
  • Zmiana makijażu na bardziej delikatny, a może na lekko zwariowany. Przez jesień i zimę na ustach pojawiały się ciemne szminki, teraz nadchodzi czas na bardziej szalone kolory i to mi się podoba :)
  • Według mnie wiosna to idealna pora nie bieganie, ponieważ nie jest zbyt ciepło. Więc jeśli masz czas, a jeśli chcesz, znajdziesz go, to ubieraj jakieś wygodne buty i w drogę!
  • Wszystko budzi się do życia. Nawet my, ludzie. Mamy więcej energii a dzień wydaje się dłuższy bo później robi się ciemno. Pora na wybudzenie się z zimowego snu. Działajmy!








Jest jeszcze wiele rzeczy które bardzo lubię w tej porze roku, pewnie znalazło by się ich na kolejny post. Chciałabym dowiedzieć się co wam się podoba we wiośnie a może w ogóle za nią nie przepadacie. Mam nadzieje, że podzielicie się opinią w komentarzach. Liczę na was!

                                                                                     Patrycja <3










Wgrywając zdjęcia zauważyłam, że jest ich nawet sporo. Co o nich sądzicie?

31 komentarzy:

  1. Uwielbiam, kiedy wszystko budzi się do życia. Uwielbiam tą pogodę i pierwsze kwiaty. Śliczne zdjęcia, pozdrawiam

    itneverendsblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Serio zmieniasz makijaż wraz ze zmianą pory roku? Ja przez cały rok taki sam :)
    Przepiękne, wiosenne zdjęcia. Bardzo dobrze Ci wyszły i sa bardzo klimatyczne :)
    Miłego wieczoru!
    Diamentowe myśli - klik

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam wiosnę. Wszystko budzi się do życia i wygląda bajecznie :)
    Super zdjęcia!
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam wiosne :D
    http://treamicii.blogspot.com/2017/03/wspomniania.html

    OdpowiedzUsuń
  5. O tak, ja też cieszę się na wiosnę i również widzę w niej tyle plusów! Czuję się po prosto o wiele lepiej, widząc wokół zieleń i słuchać ptaków rano. Brakuje tylko słońca, ale myślę, że jeszcze wyrobi się! :D Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  6. Swietna bluza! :)
    a co do wiosny.. tez uwazam ze to jest dobra na sport, moze nie na bieganie bo tego nie lubie ale chociazby rower,rolki! U mnie sie to sprawdza :)
    sensiblees.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. ile cudownych zdjęć! Mają taki fajny klimacik:) a tak btw my kochamy wiosnę!:*

    Pozdrawiamy cieplutko,
    www.twinslife.pl (klik)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super zdjęcia! ;) świetna koszulka ;) ja uwielbiam wiosnę bo budząc się od razu mam chęć do życia ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. zdjęcia świetne :)
    ja to wiosnę kocham za to, że wszystko powoli wraca do życia :) lubię to obserwować

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja akurat nie lubię wiosny, ale cieszy mnie fakt, że będzie coraz cieplej. Niektóre ujęcia są na prawdę dobre. Koszulka przypadła mi do gustu.
    Littleredcherrysmile click

    OdpowiedzUsuń
  11. Mega się ciesze, że jest już wiosna! To moja ulubiona pora roku, dodatkowo u mnie jest 20 stopni! <3
    Only Dreams

    OdpowiedzUsuń
  12. Wiosna to moja ulubiona pora roku :)

    ab-photographs.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Również lubię wiosnę za te oraz inne rzeczy :). Ładne zdjęcia i stylizacja. Pozdrawiam! /Klaudia
    NASZ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam Twojego bloga!
    Obserwuję i liczę na rewanż :)

    Za komentarz do posta odwdzięczam się trzema komentarzami :)

    http://www.sandrakopko.com/2017/03/coffee.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja w wiośnie lubię głównie to, że potrafi tchnąć w nas taką siłę, motywację :)

    https://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Zdjęcia naprawdę fajnie Ci wyszły :)
    Ja lubię wiosnę za to, że jest w koncu ciepło :)

    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń
  17. Wiosna to czas budzenia się z zimowego snu, leniwego wygrzebywania się spod ciepłej kołdry i zamiany ciężkich butów na trampki. Zmiany kolorystyczne i garderobiane. Dłuższy dzień. ogólnie zmiany na lepsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. świetny tshirt, wyglądasz super :)

    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam na nowy wpis <3 Jeśli Ci się spodoba - zaobserwuj :* Na pewno się odwdzięczę :)

    OdpowiedzUsuń
  19. przyjemny post :)
    koszulka świetna! :)
    http://zatrzymacchwileulotne.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo lubię wiosnę z tego względu, że wszystko budzi się do życia ^^ Twoje zdjęcia są świetne ^^ Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Wiosna to jedna z najpiękniejszych pór roku. Widzimy, jak wszystko budzi się do życia, od razu mamy więcej energii i dzień jest dłuższy. :D

    Piękne zdjęcia ! :)

    Pozdrawiam. ;)
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  22. Też lubię wiosnę z tych powodów :D

    Zapraszam na nowy wpis!
    ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM



    OdpowiedzUsuń
  23. Również kocham wiosnę! ^^
    Przepiękne zdjęcia, masz bardzo fotogeniczną buzię *_*
    Pozdrawiam :)

    http://lucy--chan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetna twarz, cudne zdjęcia!
    Tymczasem jeśli lubisz literaturę, niekoniecznie typową z wisielczym humorem to zapraszam. ;) Będzie też mi bardzo miło, gdy wyrazisz swoją opinię! ;)
    http://pustaliteratka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwielbiam wiosnę :) Właśnie na wiosnę 2019 planuję swój ślub :) Wtedy jest mnóstwo kwiatów i listki drzew mają jasnozielony kolor <3
    Zapraszam http://natalie-forever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Życzę zdrowych, pogodnych i wesołych Świąt Wielkanocnych :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Love it soooo much! Anyway, would you like to support each other's blog by following each other? Please let me know, thank you! ❤

    MARY MARÍA STYLE

    OdpowiedzUsuń
  28. Excellent post! I follow you,please follow me back
    http://fashiontrendsfashionblog.blogspot.ba/

    OdpowiedzUsuń
  29. Wiosna to moja ulubiona pora roku. Szkoda, że teraz przyszła do nas bardziej jesień :(

    soylena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń